Hoe wek jij je partner op een vrije dag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyengel, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yelice

Yelice Niet meer actief

haha hier ook! als ik hem wakker maak is het altijd met OPSTAAN!!! en daar wordt hij mega sago van :D dus ik zeg tegen de kinderen ga je vader maar wakker maken!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier slapen we niet uit.Gaan er in het weekend gewoon mijn zijn allen tegelijk uit. Meestal worden we wakker van Levi of Elin en dan haalt één van ons een ontbijt op bed. Tv aan en nog even rustig wakker worden met zijn allen. Rond 09.00 met zijn allen naar beneden.

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D:D
    Mijn collega keek me aan alsof ze wilde zeggen; 'Waarom lach jij?!'
    (om jou dus Darlagirl) Hahaha!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee hier nog 1! mijn man moet ik uit zn coma halen om 11 a 12uur :p ik stuur meestal mn zoon naar boven zovan Ga papa maar wakker maken. En dan gaat ie zogenaamd heel zachtjes lopen maar ondertussen zit ie hard te lachen dat ie papa gaat laten schrikken ;) Halvewege de trap is mn man vaak dan al wakker door het gegiegel van zoonlief, doet dan net alsof ie nog slaapt en schrikt dan 'héél' erg ;) En als ie niet wakker is geworden door het gegiegel dan trekt mn zoon de gordijnen open en dan schijnt de zon recht in zn porem :D en dan springt ie boven op hem

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier roep ik gewoon met opstaan...meestal rond een uur of 9. Soms doet Finn het, en gaat hij roepen...
    Uitslapen vind ik prima, maar om half 10 is het toch echt mooi geweest! Gelukkig is vriendlief het daarmee eens.

Ik sta vaak rond half 8 op met Finn, nadat Finn eerst een uurtje bij ons in bed tv heeft gekeken, en geniet dan nog ff lekker van de rust beneden.

6. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Mijn schat is meestal altijd rond 8.00u wakker, biologische klok vanwege de rest van de week...
    Ik heb er zelf wel een hekel aan als hij al opgestaan is, ik wil altijd ff knuffelen. :D

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn man werkt ook in ploegendienst, maar ik gun mezelf ook weleens wat uurtjes extra slaap, ik ben 24/7 standby voor onze dochter ;) en zeker nu ik zwanger ben trek ik het slecht als ik er 's nachts een aantal keer uitmoet. Dan mag hij ook weleens een keer wat minder uur maken, daar krijgt hij niets van. Alleen als hij in de nachtdienst zit maak ik hem niet wakker overdag want dan slaapt hij toch al slecht. Maar in het weekend wil ik ook wel een beetje weekend hoor....

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik stuur onze dochter altijd naar boven, of ze gaat zelf al. Maar dit komt echt maar heel weinig voor.

9van de 10 vrije dagen komt mijn dochter mij wakker maakt

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Meestal breng ik een kopje koffie maar soms als ik er van baal dat meneer weer lui is laat ik de kinderen het doen onder het mom "zullen we papa eens lekker gaan kietelen".

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Haha hier prcs hetzelfde :D

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Die van mij wordt vanzelf wakker en mocht het het te laat worden stuur ik mijn zoontje erop af ;)

Maar 9 vd 10 keer gaan we met zijn allen naar beneden.

12. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    als de mijne weer eens te lang blijft liggen en ik het wel genoeg vind omdat hij al een paar keer wat langer kon blijven liggen en ik nog geen een keer dan stuur ik gewoon mn dochter naar boven :p word ie vanzelf wakker haha..

soms gaat hij dan alsnog even slapen maar gewoon volhouden komt er vanzelf uit haha

13. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Niet zo spannend.. tegen mijn ex zei ik gewoon

'Wakker worden ouwe.. '

14. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    Whahahahaha, wat een goeie! Ga ik hier ook uitproberen bij de eerst volgende vrije dag! haha

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ook ik laat dat volledig over aan mijn dochter..

16. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wij halen om de beurt ons zoontje uit bed 's morgens vroeg (ik werk 4 dagen vanuit huis en mijn vriend is huisman), zodat de ander uit kan slapen. Door de week (ma-do) begin ik mijn werk om 8.30 (en zijn we allemaal dus op tegen die tijd), in het weekend mag degene die 'aan de beurt is' zolang slapen als hij/zij wil (meestal tot een uur of 10 - half 11).

17. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dochtertje naar boven sturen, die laat klimt dan op t bed aan laat zich op m vallen. Ze kan zich er de hele ochtend op verheugen. Mama is de wijzer er al?

18. fafje

fafje Niet meer actief

Als ie echt tot laat heeft gewerkt laat ik em vanzelf wakker worden ...meestal is dat rond 1030 op znlaatste en anders laat ik mn zoontje gewoon hem wakker maken

En anders gewoon direct als zoontje wakker wordt even bij ons in bed nemen...hij is zo'n papakind dus tja dan is het uitslapen er niet bij voor papa hahahaha

19. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ik spring er gewoon op, dan wordt ie vanzelf wakker :D

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.980
    113
    De kids maken ons meestal wakker en dan gaat hij met ze naar beneden en dan rond een uur of 9, soms 10 uur maakt hij mij wakker.

Deel Deze Pagina