haha hier ook! als ik hem wakker maak is het altijd met OPSTAAN!!! en daar wordt hij mega sago van dus ik zeg tegen de kinderen ga je vader maar wakker maken!
Hier slapen we niet uit.Gaan er in het weekend gewoon mijn zijn allen tegelijk uit. Meestal worden we wakker van Levi of Elin en dan haalt één van ons een ontbijt op bed. Tv aan en nog even rustig wakker worden met zijn allen. Rond 09.00 met zijn allen naar beneden.
nee hier nog 1! mijn man moet ik uit zn coma halen om 11 a 12uur ik stuur meestal mn zoon naar boven zovan Ga papa maar wakker maken. En dan gaat ie zogenaamd heel zachtjes lopen maar ondertussen zit ie hard te lachen dat ie papa gaat laten schrikken Halvewege de trap is mn man vaak dan al wakker door het gegiegel van zoonlief, doet dan net alsof ie nog slaapt en schrikt dan 'héél' erg En als ie niet wakker is geworden door het gegiegel dan trekt mn zoon de gordijnen open en dan schijnt de zon recht in zn porem en dan springt ie boven op hem
Hier roep ik gewoon met opstaan...meestal rond een uur of 9. Soms doet Finn het, en gaat hij roepen... Uitslapen vind ik prima, maar om half 10 is het toch echt mooi geweest! Gelukkig is vriendlief het daarmee eens. Ik sta vaak rond half 8 op met Finn, nadat Finn eerst een uurtje bij ons in bed tv heeft gekeken, en geniet dan nog ff lekker van de rust beneden.
Mijn schat is meestal altijd rond 8.00u wakker, biologische klok vanwege de rest van de week... Ik heb er zelf wel een hekel aan als hij al opgestaan is, ik wil altijd ff knuffelen.
Mijn man werkt ook in ploegendienst, maar ik gun mezelf ook weleens wat uurtjes extra slaap, ik ben 24/7 standby voor onze dochter en zeker nu ik zwanger ben trek ik het slecht als ik er 's nachts een aantal keer uitmoet. Dan mag hij ook weleens een keer wat minder uur maken, daar krijgt hij niets van. Alleen als hij in de nachtdienst zit maak ik hem niet wakker overdag want dan slaapt hij toch al slecht. Maar in het weekend wil ik ook wel een beetje weekend hoor....
Ik stuur onze dochter altijd naar boven, of ze gaat zelf al. Maar dit komt echt maar heel weinig voor. 9van de 10 vrije dagen komt mijn dochter mij wakker maakt
Meestal breng ik een kopje koffie maar soms als ik er van baal dat meneer weer lui is laat ik de kinderen het doen onder het mom "zullen we papa eens lekker gaan kietelen".
Die van mij wordt vanzelf wakker en mocht het het te laat worden stuur ik mijn zoontje erop af Maar 9 vd 10 keer gaan we met zijn allen naar beneden.
als de mijne weer eens te lang blijft liggen en ik het wel genoeg vind omdat hij al een paar keer wat langer kon blijven liggen en ik nog geen een keer dan stuur ik gewoon mn dochter naar boven word ie vanzelf wakker haha.. soms gaat hij dan alsnog even slapen maar gewoon volhouden komt er vanzelf uit haha
Wij halen om de beurt ons zoontje uit bed 's morgens vroeg (ik werk 4 dagen vanuit huis en mijn vriend is huisman), zodat de ander uit kan slapen. Door de week (ma-do) begin ik mijn werk om 8.30 (en zijn we allemaal dus op tegen die tijd), in het weekend mag degene die 'aan de beurt is' zolang slapen als hij/zij wil (meestal tot een uur of 10 - half 11).
Dochtertje naar boven sturen, die laat klimt dan op t bed aan laat zich op m vallen. Ze kan zich er de hele ochtend op verheugen. Mama is de wijzer er al?
Als ie echt tot laat heeft gewerkt laat ik em vanzelf wakker worden ...meestal is dat rond 1030 op znlaatste en anders laat ik mn zoontje gewoon hem wakker maken En anders gewoon direct als zoontje wakker wordt even bij ons in bed nemen...hij is zo'n papakind dus tja dan is het uitslapen er niet bij voor papa hahahaha
De kids maken ons meestal wakker en dan gaat hij met ze naar beneden en dan rond een uur of 9, soms 10 uur maakt hij mij wakker.