Hoef hem nooit wakker te maken, komt vanzelf rond een uurtje of 9 (hooguit) naar beneden. En zo niet dan ga ik samen met de kindjes, en kruipen we er gewoon bij! Ik slaap op zaterdag uit en hij op zondag. maar uitslapen is niet tot half 12! Zonde van de dag! Ik noem 9 uur ipv 7 uur al heerlijk uitslapen!
Wij slapen allebei 1 dag van het weekend uit. Zoonlief wordt meestal in het weekend tussen 8.00u-9.00u wakker. Ik laat m'n man tot 10.00u liggen, soms tot 10.30u. Dylan wekt hem dan met de mededeling: Papa, oppestaan!!!! Meestal maak ik dan ondertussen zijn ontbijt en Dylan vraagt wat hij op brood wil (papa broodje eten, papa pindekaas???) Als ik mag uitslapen ben ik er eigenlijk wel om 9.00u of 9.30u uit.
Hier worden we op vrije dagen allebei gewekt door onze oudste zoon. Die kruipt zo rond 8.30u tussen ons in en is dan klaarwakker en ligt lekker te stuiteren. Soms slaapt mijn man wel eens uit, als ik hem dan wakker wil hebben doe ik het rolluik open, badend in een zee van licht is hij dan zo wakker.
Hier allebei een uitslaapdag in heet weekend. Hij slaapt tot 11-12 uur Ik tot 10-11 uur We maken elkaar nooit wakker...
meestal ben ik de gene die gewekt moet worden, hij staat vaak al om 7 uur op ook in het weekend maar eigenlijk laten we elkaar zolang mogelijk slapen in het weekend, ben ik er eerder uit haal ik mijn dochter zo stil mogelijk naar beneden en laat hem gewoon nog even liggen, 10 uur is bij ons al lang uitslapen, half 12 dat red hij alleen als ie ziek is.
hier is het standaard mn dochtertje naast/op ons bed die de dekens van ons aftrekt .. en zeg "mama tieties" en dan gaat ze als ze klaar is op bed springen.. niet dat t werkt papa blijft gewoon liggen
Gelukkig hoef ik mijn man nooit wakker te maken. Hier ook één uitslaapdag per weekend per persoon en we zijn allebei uiteriljk 10:00 beneden.
Hier wordt de uk om 6 a 7 uur standaard wakker, probeer het dan nog te redden met 1 fles voeding haha *erg he* en dan rond 10en leg ik de kleine boven op papa en roept hij knoer hard 'papaaaaaaaaaaaaaa' hahaha of hij zegt ineens 'BAH!' mn man schrikt dus elke keer wakker haha maar zijn vrije dagen komen niet zoveel voor, niet tegelijk met die van mij iig door zijn wisseldiensten. Vanaf donderdag heeft hij weer 5 nachtdiensten. gezellig
wij doen niet aan uitslaapdagen, als we meer slaap nodig hebben gaan we s avonds eerder. Maar onze dochter wordt in het weekend rond 7.45/8 uur wakker en gaat dan tussen ons in t.v kijken. Meestal rond half 9 is ze het beu en vraagt om een boterham, eerder hoeven we ook niet te geven, want dan eet ze niks. Die eet ze dan gezellig in bed op en kunnen we nog even lekker liggen. Om 9.00 uur staan we met zn drietjes op.
We hebben ooit afgesproken dat wij in het weekend om en om mogen uitslapen, maar in de praktijk staan we allemaal tegelijkertijd op. Mijn man is sowieso geen uitslaper. Als kinderen uit logeren zijn bij opa en oma, dan blijven we langer liggen. Eerlijk gezegd zou ik niet op prijs stellen als mijn man geregeld tot 11:30 uur zou uitslapen (heel af en toe is natuurlijk geen probleem). Wat onwijs ongezellig.
hoe wek ik mijn man? niet.... niet wakker te krijgen namelijk ik hoop op heeeeel luidruchtige kinderen die ik daar op een dag voor kan inzetten
niet ik ben ze moeder niet wie hem wakker moet maken hij is oud zat om zelf te weten hoe laat ie ze bed uitkomt.
Als ik hem echt moet wekken, dan ga ik vaak naast hem zitten op het randje van het bed. Ik ga hem dan wakkerknuffelen en kussen.
De kids maken hem meestal doordeweeks wakker Door op hem te springen. Als ik het doe door met mijn hand door zijn haar te gaan en dan lief tegen hem te zeggen krullie opstaan het is half 10 geweest. In het weekend mag hij uitlapen
daar is toch dat liedje voor van jochem meijer? wakker worden heet het geloof ik? ben neit goed in linken plaatsen, maar zoek maar op. erg leuk! serieus, ik laat het de kinderen doen. de meisjes gillen omhoog (papa, wakker worden) mijn jochie klimt netje naar boven om papa een kusje te geven
Niet, hij is altijd eerder wakker dan ik. En o wee als die mij wakker maakt! Beter laat ie mij lekker slapen hihi. 's morgens voor we naar t werk gaan wordt er ook niet veel meer gezegd dan Doei mop tot vanavond