Hoe wek jij je partner op een vrije dag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyengel, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ja idd super gezellig. Straks met 2 kindjes:D

Ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik s ochtends alleen met de kleine beneden zit en mijn man ligt te maffen of andersom. Op zaterdagochtend doen we boodschappen en op zondagochtend gaan we zwemmen.

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Over het algemeen zijn we tegelijk wakker en ontbijten we gezellig met z'n drieetjes.
    Soms komt het voor dat hij wel blijft liggen en dan laat ik em tot max. 11:00 liggen.
    Ik ga em dan niet wakker maken maar stuur ons zoontje naar binnen, hij doet de rest :)

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

4. Dana

Dana Niet meer actief

soms wil ik mijn man laten uitslapen maar onze dochter denkt daar dan toch echt anders over, die rent rechtstreeks naar papa, echt een papa's meisje hier dus geen houden aan :D

ik maak hem nooit wakker omdat hij 80 uur id week werkt, uitslapen heeft ie echt nodig af en toe.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Nee, het lijkt mij ook een stuk gezelliger om met zijn allen rond een uur of 9 op te staan, maar geloof mij, met zijn allen om half 6 beneden zitten (gebeurt regelmatig dat er dan 1 v/d kids al wakker is) daar is ook niets aan. Dan ben je beiden moe, kan er beter eentje nog wat langer blijven liggen.

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Mijn vriend is er altijd als 1e uit dus....heb nooit de kans hem te wekken...

7. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Nou wij staan altijd tegelijk op.
    Maaaar ik weet nog hoe dat vroeger ging toen ik klein was.
    Ik kreeg dan altijd van mijn moeder te horen van ''ga je vader eens wakker maken het word eens een keertje tijd''.
    Ik ren naar de slaapkamer toe en begin te roepen ''papa papa opstaan'' patch ff een klap verkopen (ik was klein dus dat ging niet hard).
    Werkte altijd dan was ie ook meteen wakker.
    Maar opstaan ho maar.
    Half uurtje later lag ie nog in bed.

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Klopt helemaal! Alleen jammer dat het altijd dezelfde is die blijft liggen....

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Doordeweeks is hij altijd vroeger op dan ik. In het weekend worden we meestal tussen 07.30 en 08.30 uur gewekt door onze kleine meid. Mijn man vindt eht leuk haar uit bed te halen in het weekend omdat ik dat doordeweeks doe dan is hij al weg. Dan maakt hij haar papfles en kruipen we met z'n drieen nog even gezellig in bed. Als de kleine meid het zat wordt gaan we gezellig allemaal naar beneden.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Niet! Hij is er altijd eerder uit dan ons hihi....

11. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik maak hem nooit wakker.. door de weeks gaat voor hem s morgens de wekker altijd heel vroeg en als het dan kan laat ik hem lekker slapen... geen probleem. Onze dochter slaapt tegenwoordig ook al wat langer uit en wij houden van lekker slapen. Ik zou het ook niet op prijs stellen als hij mij gaat wakker maken om niets!

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Mijn mannetje staat iedere dag al super vroeg op en maakt lange dagen, in het weekend mag hij van mij lekker uitslapen...kindertjes hebben we nog niet maar anders zou ik zachtjes naar beneden gaan met de kids zodat hij lekker kon blijven liggen....we werken beide hard maar ik ben absoluut geen uitslaper en hij wel...en ik vind dat hij het verdient...lekker blijven liggen en goed uitrusten...

Mochtik hem echt willen wakker maken dan maar met een goede pot sex :p:(:D;):$
    Heb ik er zelf ook nog wat aan hahahahah

Deel Deze Pagina