Hoii dames, mijn zoontje van 9 maanden heeft vanmorgen een flinke smakkerd gemaakt. Zit een hele blauwe plek op zijn hoofdje en een schaafplek op zijn wang. Hij is verder de hele dag vrolijk geweest, niet suf etc.etc. Maar wil toch het wekadvies toepassen (toBsure)... Maar hoe wakker moet ik hem precies maken. Ik wekte ik hem net, koste wel wat moeite want hij lag in zijn diepe slaap . Pas toen ik het licht aanzette was hij goed alert en lachte naar me en pakte zijn knuffel af. Maar viel gelijk weer in slaap. Hij lachtte zelfs ook nog ff hardop toen ik hem riep, maar was nog wel suffies (lijkt mij logisch als je uit je diepe slaap gerukt word toch? Of is dat toch iets waar ik op moet letten). Pff maak me toch wel zorgen, was ook zo'n smakkerd.
Kinderneurologie.eu Heb zitten twijfelen om het te plaatsen want hou er zelf nooit van om te googelen, lijkt altijd zoveel erger. Maar dit lijkt mij wel duidelijk hoe je moet wekken. Naar hee, maar komt vast goed!
Ooo hier staat idd ook dat het best even moeite kan kosten . Ag ik kreeg zijn breedste glimlach en zijn HAHAHA-lach (zijn neplachje die hij de laatste dagen heerlijk uitbuit, omdat hij weet dat mama daar ook om moet lachen ) Dus dan zal hij goed wakker geweest zijn. Ik heb eigenlijk niet eens een wekadvies gekregen, de assistente zei dat het niet nodig was omdat hij de hele dag nergens last van heeft gehad en niet bewusteloos is geweest, maar ik voel me er prettiger bij .
Ja precies, tja, zou je zelf ook hebben natuurlijk. Maar dan was hij inderdaad goed wakker, haha een nep lachje, prachtig! Zou me zelf ook prettiger voelen bij wekken hoor! Succes vannacht