hoi, ik heb een vrijgezellendag gehad afgelopen zaterdag. en nu is het de bedoeling dat er een fotoboek van gemaakt gaat worden. nu moet een ieder een verhaaltje/versje/gedicht e.d. maken voor in het boek! heeft iemand een leuk gedicht/versje wat ik kan gebruiken??
om een leuk gedichtje te maken etc moetje natuurlijk info hebben over die persoon dan kan je het lekker persoonlijk maken de laatste dag nadert, het is bijna voorbij binnenkort verbonden in het echt maar nu ben je nog vrij daarom krijg je vandaag een vrijgezellenfeest dit is je laatste kans dus gedraag je maar als een beest na het trouwen is het over met de mannenjacht en is je man de enige naar wie je nog smacht voor de priester in je witte jurk daarna huwelijksnacht waar je vent snel snurkt de volgende dag ben je zijn vrouw voor altijd en eeuwig met de man van wie je houd jullie zijn een prachtig paar dit is geen leugen maar echt waar heel veel geluk in jullie huwelijk hahhaha
thanks hoor maar ik moet eigenlijk dus vanuit de vrijgezellendag schrijven! maar helaas kon ik er overdag niet bij zijn! aangezien ik moest werken, dus ik was alleen aanwezig bij uiteten en het stappen! overdag hebben ze een high tea gedaan en tassen pimpen.....
Gewoon ff googlen op gedichten. Daar heb je zoveel sites van dat er vast wel wat geschikts te vinden is! Succes!
nee ik heb al paar keer gegoogeld......jammer dat er hier geen creatieven mensen zijn wat goed kunnen dichten
Je kunt ook zelf aan het dichten slaan en een rijmwoordenboek erbij pakken Er zijn ook gedichtengenerators die je misschien wel op weg kunnen helpen. Dichten is inderdaad lastig, dus succes!! Bij gebrek aan inspiratie kun je ook "De Mus" van Jan Hanlo insturen en zeggen dat het de visie van een aanwezige mus (of voorbijvliegende mus, maak er iets moois van) is op het vrijgezellenfeest