wanneer buiten in bad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hoi hoi...

Aangezien het de komende dagen lnog erg mooi weer blijft
    vroeg ik me af wanneer die kleintjes wat met water kunnen spelen buiten...kliederen en nat worden :)
    Ik wil een klein zwembadje kopen want britt is stapel op water..

Groetjes jantina

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Volgens mij kan dat best al wel... Tenminste, ik zie daar het kwaad niet zo van in. Wij gaan staks het grote zwembad ook opzetten, en Vigo gaat echt wel lekker met ons dobberen hoor. Gewoon goed insmeren, erbij blijven en dan kan er mijn inziens weinig tot niks gebeuren!

Veel plezier met de waterpret! :D

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft vanmiddag lekker in der badje buiten gezeten ze vondt het heerlijk

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Doen jullie een parasolletje opzetten voor jullie kleintjes; of heel goed insmeren met waterbestendige zonnenbrand en dan een petje/hoedje op...

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    boven het zwembad doe ik altijd de parasol half... dus half zon en ahlf parasol... en doe ze in de ochtend al insmeren vast dan rek het goe din en voor ik naar buiten gaat nog een keer.. dus dubbel en wissel ik het af schaduw en zon.. en een niet te koud badje :)

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    owkee dan ga ik de parasol maar es ff opzoeken hihi
    insmeren idd meteen sochtends al lekker na t badje...factortje 40:)
    hopenlijk wordt het morgen weer zo lekker weer, lekker in het badje...(vandaag veel geslapen dus kwam het er niet van:()

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hadden geen parasol meer dus had een handdoek op de grond gelegt
    en een paraplu opengedaan en op de grond gelegt zodat ze uit de wind en in de schaduw zat :)

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    je tref het ze geven voor de hele week nog heerlijk weer op ;)

hier is het helaas alleen wat frisseh woon bijna langs het water dus een ahrdere wind ;) komt goed :)

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ga vanmiddag voor het eerst in het zwembadje met noa ik smeer haar gewoon goed in en zet haar petje op.

10. tjinta

tjinta Lid

3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    hoi ik lees jullie reactie`s,maar ik vindt het met die wind nogal koud voor zon kleintje!
    Het is natuurlijk prachtig weer maar nog te koud voor een buitenbadje vindt ik!Volgens mij wordt het einde van de week iets van 25 graden,dan ga ik het badje klaar maken.

Groetjes :)

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Heb er ook al over zitten denken, ons humpie is gek op water. Lekker spetteren in bad :)
    Maar buiten wacht ik nog even mee, Er staat vandaag een klein windje, wat toch wel geniepig kan zijn. In de zon gaat het nog wel, maar in de schaduw is het al wat koeler. En dan dat water en (bijna) bloot, dat koelt heel snel af.

Als het minder waait, en in de schaduw ook (te) warm is, dan gaat hij wel buiten in bad.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vandaag zijn we in het zwembadje geweest alleen stand haha erin zitten was inderdaad nog te koud.

13. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Vind het ook moeilijk om te zeggen wanneer je ze even kan laten badderen, ligt ook wel aan hoe oud ze zijn. Je hebt ook speciale zwembadjes met een dakje erboven en daar zit dan een sproeier in waardoor je er een soort douche van kan maken, erg leuk! Kan niet wachten om 'm op te zetten!

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tedje is vandaag ook lekker in 't badje geweest :D
    Gisteren waren we naar het duin en daar gewoon met een emmer water gespeeld. De dag ervoor ook met een emmer water op het balkon.
    Idd goed insmeren en een beetje uit de wind blijven.
    Maar ze vinden het héérlijk! :D

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hier is het iig met die wind echt nog te koud..
    Tip: ga zelf in je bikini in het badje zitten ..als je het zelf dan niet koud hebt, dan kan het dus prima...(oja dan dus wel in de schaduw, net zoals je kleine)

Ik denk dan écht dat het zeker nog niet warm genoeg is..althans hier nog niet

16. Niet meer actief

ik wou het morgen eigenlijk ook gaan doen maar ze kan toch gewoon een t'shirt aan want ze zit toch alleen maar met haar kontje in het water of zie ik dat verkeerd?

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    kan dat dan toch verschillen..
    hier is het gewoon echt nog te koud om een bajde op te zetten. Zelfs in de zon had ik het koud en kreeg ik kippenvel en heb het normaal niet snel koud. De wind was behoorlijk frisjes hier vond ik nog.

Maar kan verschillen
    en die tip van eerst zelf in bad zitten vond ik goed :) daar denk ik aan

maar hier pas het bad op als ik het ook echt warm heb dus pas rond de 25 graden en niet teveel wind ;)

18. Female

Female Niet meer actief

Bij ons al 2 of 3 keer achter elkaar gedaan, vandaag ook!

PS wij hebben zo'n heel groot zwembad, en das best veel gedoe om op te zetten. Dus voor tussendoor zet ik gewoon kynan zn badje buiten, 1 emmer lauw water erin en hij is al halfvol, super makkelijk!

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vind persoonlijk zelf ook dat het warm genoeg ervoor is, maar de wind vind ik nog net iets te koud, dus hier nog geen zwembadje!

20. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik heb zo'n bumbostoeltje.we hebben n tuin op t zuide dus altijd al snel behoorlijk warm en weinig tot geen windt.ik wou kijken om dr gewoon met kleding aan met dr voetjes in t water te zetten....toch lekker koel.maar niet dat ze bloot is....

Deel Deze Pagina