hallo dames ,even een vraagje ik lig dus al een tijdje wakker met de volgende vragen(denk dat het door de zwangerschap komt) ik werk in de zorg en ik werk 20 uur,,nu was ik in de maand okt heel weinig ingeroosterd,maar liefst 7x... betekend dit dat ik veel minder loon krijg? ook vroeg ik me af doorbetaald te worden in mijn zwangerschaps verlof bedankt dames
Als je een contract hebt waarin staat dat je twintig uur per week werkt dan moet je dat als het goed is wel gewoon uitbetaald krijgen. Alleen als je onregelmatig werkt zal je ort een stuk minder zijn waarschijnlijk. Weet je ook de reden dat je minder ingeroosterd bent? In je zwangerschapsverlof krij je ook gewoon doorbetaald.
ik denk dat mijn baas me minder heeft ingroosterd omdat ik in aug een bloeding heb gehad en ook voor 50 % in de ziektewet moest...
Als je nu nog voor 50% ziekgemeld bent dan klopt het wel aardig denk ik toch met je uren? De rest krijg je dan ook gewoon betaald.
ik werk zelf als oproepkracht en ik weet dat ze dan kijken naar de inkomsten van de laatste 3 maanden... Dus ik neem aan dat 1 maand wat minder werken geen problemen gaat gevne met je verlof