Naar de peuterspeelzaal

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 17 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ons meisje wordt groot. Vandaag ben ik gaan kijken naar de peuterspeelzaal waar we haar naar toe gaan brengen. Als ik dan zie dat ze meteen haar gang gaat en mij eigenlijk niet echt meer ziet staan, denk ik echt wat wordt ze toch groot :(. Aan de ene kant goed natuurlijk, maar ik wil zo graag dat ze nog even klein blijft!! Het is weer een nieuwe stap naar een zelfstandiger bestaan :$ Moet er niet aan denken waar we staan over ruim 10 jaar, in de pubertijd ;), hahaha. Eerst nog maar een genieten van het pure van ons kleine meisje :).

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja wat gaat het snel hé! Ik was laatst ook met Merel wezen kijken en ze was nog niet binnen of ze zag me niet meer staan. Alles leuk, al die kindjes..... Nog 3 weken dan mag ze "echt" naar de peuterspeelzaal en hopen dat ze het dan nog zo leuk vindt!

3. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Ja, wij zijn begin van de maand ook geweest... :(
    maar mijn kleine meid moest nog wel even de kat uit de boom kijken... eerst even bij mama hangen voordat ze met de kindjes ging spelen... Wel leuk om te zien hoe ze altijd opgenomen worden in de groep... Nog even en dan mag ze er echt heen...

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    pfff kleine meisjes worden groot. Ik had nooit kunnen bedenken dat het zo snel zou gaan. Ik geniet nu zo van Jasmijn, echt een superleuke leeftijd (al kan ik haar weleens achter het behang plakken....) Eind september gaat Jasmijn voor het eerst echt naar de peuterspeelzaal, spannend hoor. Ga de komende maanden nog even van haar genietten hoor!

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    spannend hoor naar de psz! spannender voor de mama's dan voor de kids denk ik hahahahha.
    Ga na de zomervakantie mijn kleine meid ook inschrijven, en heb het er nou al moeilijk mee hahahahahahaha!
    Gelukkig duurt het bij ons nog even voordat ze er dan ook echt heen gaat!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae gaat 2 halve dagen naar het kdv - dus peuterspeelzaal zal er straks niet komen denk ik. Maar we merken het nu ook al heel erg, dat ze het echt leuk vind om daar te zijn, het contact met de andere kindjes.
    In het begin met het ophalen (vanaf 7 maanden gaat ze pas) was het vaak brullen, maaaamaaah daar ben je weer, ga niet weg...! Dat idee, maar nu lacht ze en komt speelgoed brengen en speelt dan weer verder :) . Heerlijk om te zien :) .
    Vandaar dat wij haar met haar verjaardag ook maar niet thuisgehouden hebben ;) en lekker haar ochtendje naar het kdv hebben laten gaan.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mogen ze zo vroeg al naar de PSZ hier pas met 2 jaar

youame ging eerst 2 dagen naar de PSZ 5 uurtjes pe week
    na de vakantie gaat ze 4 dagen 10 uurtjes per week

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Omdat Jamsijn naar een gastouder gaat vind ik hetbelangrijk dat ze nu ook leert om met kindjes te spelen. Onze vorige gastouder had ook veel kindjes, dus ik weet dat ze het leuk vindt. Hier mag je ook vanaf 2 jaar naar de psz.

9. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Ja, hier ook vanaf 2, maar er is een wachtlijst.. heb ik begrepen... :( ben benieuwd of er plaats is als ze 2 is...

Deel Deze Pagina