Ik heb even een vraag, ik had volgens de app en afgaande op mijn normale cyclus vorige week dinsdag mijn nod, netjes getest Omo wit. Uiteindelijk afgelopen weekend begonnen met ovulatietesten en die lopen steeds verder terug, sinds eergisteren Omo wit. Ik ga er dus eigenlijk vanuit dat ik ergens vorige week mijn ei sprong heb gehad, vermoed rond dinsdag woensdag, aangezien ik toen wel wat klachten had. Ik ben sindsdien ook misselijk (had ik bij mijn zoon ook was de reden waarom ik ging testen) maar weet nu niet zo goed wanneer ik kan testen, heb van die sensitive testen liggen en 'gewone'. Als ik van 14 dagen na ovulatie uit ga zou ik vermoed ik dinsdag nod hebben, die sensitive zijn tot 6 dagen voor nod toch? Ik zit eigenlijk heel erg in dubio of ik morgen zal testen!? Wat zeggen jullie?
Van sensitest is 4 dagen voor NOD. Ik heb vandaag getest met 4 dagen voor NOD. Geeft echt een heeeeeeeel licht streepje weer. Maar hoorde net dat deze toch niet zo betrouwbaar zijn. Of heb jij anderen? Normaal gesproken is het 14 dagen ongeveer na de eisprong dat je kan testen.
Aangezien je niet echt zeker bent van wanneer je ovulatie precies was, kun je beter wachten met testen tot je nod volgende week en dan een normale test doen. Nu heb je vast te weinig hcg voor ook de gevoelige tests en dat is zonde (van geld en van je humeur).
Heb vanmorgen toch maar een testje ertegenaan gegooid, zag binnen de tijd een heel licht roze tuurstreepje, krijg hem alleen niet zichtbaar op de foto. Ga volgende week nog maar eens een test doen, kan immers ook alle kanten nog op gaan voor nod.