hallo dames ik ben ook weer even hier. heb even een ander vraagje ik ben deze ronde begonnen met ovulatie testen. gistermorgen was die negatief. gisteravond geklust en vanmorgen een positieve ovulatie test. mijn vriend is er niet eerder dan morgen kan het zijn dat we gisteravond dan toch nog op tijd geklust hebben? ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel
butterfly je zit perfect! Morgen nog een keer voor de "zekerheid" maar waarsch zit er al sperma rond je eicel (of ze hun werk doen is iets anders...) SUCCES
Het beste is om iedere cyclus rond dezelfde dag en tijd te beginnen met de ovu-testen. Ik test nu vanaf ongeveer januari en ben na een drie maanden erachter gekomen dat mijn eerste vette positieve ovutest op dag dertien valt. Volgende dag wordt het al wat lichter. Ik test altijd 's ochtends tussen 10.00-12.00u. Drink en plas dan ook 2 uur vantevoren niet. In het begin schreef ik er de datum en de tijd op en bewaarde ik ze om ze zo met elkaar te vergelijken. Ik ben iedere cyclus 2 testen kwijt. Ik ben een keer zwanger geraakt (helaas miskraam). We hebben toen 's avonds geinsemineerd toen we die ochtend een wat lichte test hadden en de volgende dag hadden we die ochtend een duidelijke positieve test en hadden we weer 's avonds geinsemineerd. Succes allemaal!
hallo dames, ik wilde toch even zeggen dat toen ik vanmorgen had getest de test weer negatief was, dus was ik zeker op tijd u nog even afwachten
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 9 maanden bezig, helaas nog geen resultaat. Nu sinds paar maanden aan het temperaturen, wil nu ook eens ovulatietesten proberen. Ik las ergens dat de ovutesten van babyboom het goedkoopst zijn (v.a. 0,45 ps). Ik heb ze nu het starterspakket besteld, als je ergens een bericht over babyboom plaatst (zoals deze) krijg je een speciale aanbieding: AANBIEDING (gedurende de vakantieperide) Gratis extra 5 ovulatietesten en 1 zwangerschapstest bij bestelling van een starterspakket! starterspakket (25 ovulatietesten + 5 zwangerschapstesten) + gratis extra 5 ovulatietesten + 1 zwangerschapstest nu voor 26,98 gegarandeerd nergens goedkoper ! http://www.babyboomshop.nl/
Hoi, Ik ben van de week begonnen met ovu.testen ook voor het eerst. Ik ben op dag 9 begonnen (dus 9 dagen voor ei) maar het 1e balkje gaf al een licht streepje. We zijn afgelopen weekend al begonnen met klussen maar houdt dat streepje dan aan dat mn ei er al aankomt. Snap het niet echt maar kan hier een beetje meelezen en ervaringen uitwisselen
een 2e licht streepje heb je bijna altijd hij is pas echt posi als hij net zo donker is of zelfs donkerder dan de controlelijn ohw en als iets over kruidvat testen die zijn helaas onbetrouwbaar zoek maar op dze site dan is daar een hoop over te vinden helaas
hey meiden! ik ben weer terug van vakantie en raad eens: gisteren op de terugreis een positieve ovutest, zie mijn album, ben echt zo blij! had het niet meer verwacht maar kon ook niet stoppen met testen. kijk maar hoeveel ik er heb moeten doen en dan zo laat nog een positieve test! in mijn vakantie, de 5 ovutesten die ik niet heb bewaard, was de tweede streep bijna niet zichtbaar, tot ik eergister ineens vruchtbaarslijm had, besloot ik toch maar door te testen. de streep was al duidelijker, en die van gister verscheen de tweede streep vrijwel meteen en zelfs nog iets donkerder dan de controle streep. hoop niet dat elke cyclus zo lang gaat duren! maar ben uberhaupt al blij dat ik een ei heb, ik was wel ff bang dat ik die niet had. heb eergisteren en gisteren geklust, dus ik heb goede hoop!
hallo meiden als je in m,n album kijkt bij de cyclus van mei (1e ) dan zie je dat hij positief is, heb toen ook follikelmetingen gehad en ben dag 13 in het zh geweest toen zat ei er nog, op dag 14 sloeg die test positief uit en de volgende ochtend om 9 uur in het ziekenhuis zagen ze dat het ei gesprongen is. ik doe 2 testjes op een dag want er kan een enorm verschil tussen zitten. leuk deze topic gr jose
Jaaaaaaaaaaa een positieve ovu test, en dat op dag 19 dus mijn cyclus is 33 dagen. He he ik ben zo blij na al die inzekerheid en wachten, vind ik het een heerlijk idee dat ik gewoon een eitje heb gekregen... We hadden voor vanavond al een heerlijk avondje met zijn tweeen gepland dus alles komt helemaal goed uit..... Ik hou jullie op de hoogte hoe is het met alle andere dames? Liefs PS het begin van mijn cyclus netjes om de dag maar de laatste twee dagen niet, nu vanavond natuurlijk wel weer klussen en de dagen erna. Hoop dat het genoeg is
er zijn nog veel goedkopere ovutesten te koop via ebay.. ideaal voor diegene die echt meerdere testen nodig hebben om een ei te vinden. op ebay.uk gezocht en 100 ovu of zw testen voor omgekeerd 23 euro incl verzend.. en in elke combinatie te bestellen.. had ze binnen 3 dagen in huis. aangezien ik mijn ei kwijt ben vind ik het geweldig dat ik onbekommerd kan piesen in potje hehehe. nu alleen hopen dat die ergens keer ei gaat vinden
heej limmeke, dat is een goed idee je hebt zel wel gekregen dus ik heb afgelopen zondag een miskraam gehad en weet dus niet wat mijn cyclus gaat doen dus kan er wel aardig wat gebruiken voor naast de persona