hoe lang blijft navelstompje nattig?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door sjmmie, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

van de 6e op de 7e nacht is het navelstompje eraf gevallen. nu is het de 12e dag en het naveltje is nog steeds van roodachtig en nattig. had de ha al gebeld maandag en die zei zolang het niet onrustig of vurig wordt is er niks aan de hand, maar voor mijn gevoel duurt het zo lang

2. Bri

Bri Niet meer actief

volgens mij duurde dat hier nog een week, of misschien 10 dagen na het loslaten van het stompje. weet het eigenlijk niet meer precies.
    en als de ha zegt dat het in orde is qua tijdsduur, zou ik me geen zorgen maken hoor. zolang het maar niet gaat ontsteken!

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je, is toch een beetje de onzekerheid ik weet het ook niet meer van de andere kinderen hoe lang het duurde... ben altijd weer bij als dat droog en dicht is..

bedankt voor de reactie!

4. jammetje

jammetje Actief lid

5 mei 2010
    216
    0
    0
    Bij ons duurde het erg lang. Bij het eerste bezoek aan het cb heb ik het meteen weer aangegeven. Toen hebben ze het naveltje aangestipt, daarna was hij binnen een week ingedroogd.

5. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    bij jullie is het navelstompje er al afgevallen. Bij ons zit hij er nog steeds aan. begint nu geleidelijk eraf te gaan. dus ook dat kan erg lang duren. hij is nu 5 weken en 4 dagen oud.

6. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het vanmorgen aan de wijkverpleegkundige laten zien, die langs kwam, ze vond het er goed uitzien en zag geen wild vlees, als het te etterig was moest ik het één keer per dag aanstippen met alcohol, en anders zou ze het ook aanstippen bij het eerste bezoek aan het consultatiebureau. ik had daar echt nog nooit van gehoord dat aanstippen, waar gebeurd dat mee en voelen ze dat ook? want ik had het idee dat dat aanstippen met alcohol al gevoelig was...

ze zei trouwens dat het normaal was als het zo'n 4 week nattig of etterig was.. kan me dat echt helemaal niet herinneren van de andere kinderen..

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

4 weken nattig? bij Irem duurde het geloof ik een paar daagjes....eerst zaten er nog een paar zwarte stukjes van het stompje in haar navel en die zijn er toen allemaal uitgedroogd uitgevallen. Ik geloof echt dat het hier met een dag of 4 helemaal droog en schoon was. Ik zou het als ik jou was nog een paar dagen aankijken, maar zeker niet nog weken mee doorlopen

Deel Deze Pagina