Ik heb voor het eerst wat bij de Wehkamp besteld. Dit zou afgelopen zaterdag tussen 9 en 13 uur worden bezorgt. Ik ben de hele ochtend thuis geweest, maar heb geen bezorger gezien...en geen deurbel gehoord (terwijl die echt hard afgaat). Wel had ik een papiertje in de bus dat ze langs waren geweest en dat het op 27-4, vandaag dus, opnieuw zou worden aangeboden. Dit zou zijn tussen 12 en 18 uur. Ik was om 13 uur thuis van mijn werk en natuurlijk was de bezorger al geweest. Nu komen ze morgen weer tussen 12 en 18 uur, en ik ben pas om 13 uur thuis. Wat doen ze als ze het pakje morgen weer niet kunnen bezorgen? Kan ik het dan ergens ophalen net zoals bij tnt bij het postkantoor? Of wordt het dan terug gestuurd naar de Wehkamp?
Postkantoor bij je in de buurt. Ze sturen het niet zo maar terug. Maar tis inderdaad wel mijn ervaring met Selektvracht, dat ze wel vaker een briefje in de bus gooien, terwijl je gewoon thuis was. Heel erg vervelend. Kzou er een klacht over neerleggen. Ook al meerdere keren gedaan. Het lijkt wel te helpen.
volgens mij kun je het dan ook gewoon bij het postkantoor afhalen. Heb je geen goed contact met de buren? Anders zou ik een briefje op de brievenbus plakken waarop staat, afgeven op nummer... dat deden wij vroeger ook altijd, mijn tante woonde tegenpver ons dus deden we dat altijd zo.