Moet je voor een zwangerschapstest ochtendurine gebruiken of maakt het niet uit? Ik weet het niet meer, is alweer een tijdje geleden dat ik er eentje gebruikt had.
Het hoeft niet hoor en sommige testen smiddags beter dan soxhtends plas 2 uur niet en drink 2uur niet, dan kun je gerust een testje doen succes....
Ik heb er eentje gekocht maar durf nog niet zo goed. Hij zit ook nog dicht, dus nog geen bijsluiter gelezen. Is toch best wel weer spannend zo'n test. Ik laat hem wel even liggen tot morgenochtend dan. Hou jullie op de hoogte.
Spannend! Waar zit je in je cyclus? Als je al overtijd bent kun je gerust testen op elk moment van de dag.
Toen ons zoontje 2 maanden was, werd ik voor het eerst weer ongesteld. Sinds die tijd een cyclus van 28 - 30 dagen. Alleen was de laatste 2 weken langer. En bij deze zou ik nu 9 dagen over tijd zijn maar ik heb mijn eisprong ook een week later gehad. Dus dan nu iets van 2 dagen overtijd als ik het niet mis heb. Maar ik voel me anders,.. denk ik
Je kunt denk ik het beste testen wanneer je urine donkerder/geconcentreerd is. Soms is dat 's ochtends, soms ook pas later op de dag. Maar als je al 2 dgn over tijd bent zal het misschien niet veel uitmaken. Succes!
Hoeft niet perse met ochtendurine maar bij een prille zwangerschap word dat wel aangeraden en het is wat geconcentreerder!
Ik teste zelf bij ochtendurine lichter dan bij middag urine! Dus ik zou aanraden om voor middagurine te gaan! En dan 2 uur van te voren niet drinken. Maar ja, dat is maar net wat je zelf wilt! In de bijsluiter staat dat je ochtendurine 'moet' gebruiken. Maar dat gold voor mij dus eigenlijk weer niet! Succes!