Moet je ochtendurine gebruiken?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Xellepel, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xellepel

Xellepel Bekend lid

Aug 28, 2013
    803
    0
    0
    Moet je voor een zwangerschapstest ochtendurine gebruiken of maakt het niet uit? Ik weet het niet meer, is alweer een tijdje geleden dat ik er eentje gebruikt had.

2. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

Apr 9, 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant

Ochtend urine is het beste staat ook in de bijsluiter...

3. meissie83

meissie83 Bekend lid

Nov 30, 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Het liefst idd ochtendurine gebruiken!!
    Suc6 met testen!!

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Het hoeft niet hoor en sommige testen smiddags beter dan soxhtends;) plas 2 uur niet en drink 2uur niet, dan kun je gerust een testje doen:) succes....

5. Xellepel

Xellepel Bekend lid

Aug 28, 2013
    803
    0
    0
    Ik heb er eentje gekocht maar durf nog niet zo goed. Hij zit ook nog dicht, dus nog geen bijsluiter gelezen. Is toch best wel weer spannend zo'n test. Ik laat hem wel even liggen tot morgenochtend dan. Hou jullie op de hoogte.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Spannend! Waar zit je in je cyclus? Als je al overtijd bent kun je gerust testen op elk moment van de dag.

7. Xellepel

Xellepel Bekend lid

Aug 28, 2013
    803
    0
    0
    Toen ons zoontje 2 maanden was, werd ik voor het eerst weer ongesteld. Sinds die tijd een cyclus van 28 - 30 dagen. Alleen was de laatste 2 weken langer. En bij deze zou ik nu 9 dagen over tijd zijn maar ik heb mijn eisprong ook een week later gehad. Dus dan nu iets van 2 dagen overtijd als ik het niet mis heb.
    Maar ik voel me anders,.. denk ik

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Dan kun je gerust een test doen hoor meid, spannend:)...

9. IJsthee

IJsthee Bekend lid

Feb 23, 2014
    711
    0
    0
    Je kunt denk ik het beste testen wanneer je urine donkerder/geconcentreerd is. Soms is dat 's ochtends, soms ook pas later op de dag. Maar als je al 2 dgn over tijd bent zal het misschien niet veel uitmaken. Succes!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Hoeft niet perse met ochtendurine maar bij een prille zwangerschap word dat wel aangeraden en het is wat geconcentreerder!

11. Xellepel

Xellepel Bekend lid

Aug 28, 2013
    803
    0
    0
    Hij was negatief.

12. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Ik teste zelf bij ochtendurine lichter dan bij middag urine!
    Dus ik zou aanraden om voor middagurine te gaan! En dan 2 uur van te voren niet drinken. Maar ja, dat is maar net wat je zelf wilt! In de bijsluiter staat dat je ochtendurine 'moet' gebruiken. Maar dat gold voor mij dus eigenlijk weer niet! Succes!

13. Delina04

Delina04 Actief lid

Apr 14, 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik testte idd ook donkerder met middag urine.

Share This Page