Klussen !

Discussion in 'De lounge' started by NikkiF, Jul 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Mijn vakantie is gisteren begonnen :D en dat was ook meteen het startsignaal op te beginnen met klussen en wel aan de babykamer ! We hebben gisteren de hele kamer leeg gemaakt en vandaag gaan we met een stoomapparaat het behang weghalen ! Ik ben benieuwd hoe het gaat ! Onze "dead-line" is de laatste week van juli, want de eerste week van augustus komt de babykamer ! (4 weken dus)

We moeten zelf nog doen:
    * Het oude behang verwijderen (vandaag !)
    * Het nieuwe behang erop plakken
    * De muren verven
    * Een leuke lamp zoeken en ophangen

We laten doen:
    * De gordijnen maken (zijn wel al min of meer uitgekozen, maar nog niet besteld)

Wie is ook aan het klussen op de kamer en hoe ver zijn jullie al ? Misschien kunnen we wel foto's in het album plaatsen van het eindresultaat !

Groetjes en veel klusplezier !

Nikki F

2. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Pfff dat zal een stoomcabine worden bij jullie met deze hitte! Heel veel succes. Wij hebben de kamer al af. In 4 weken moet dat toch makkelijk te doen zijn zou je zeggen. Welke kleuren doen jullie in de kamer?

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Nala !

Ja, vier weken, min vijf dagen dat we op vakentie zijn. Maar mijn man heeft de hele week na de vakantie ook nog vrij, dus het gaat lukken !

Wij weten niet of we een zoontje of dochtertje krijgen dus we willen graag een neutrale frisse kleur, dus we hebben gekozen voor appeltjes-groen. Die kleur voor twee muren en de andere twee muren iets gebroken wit. Ik vind het ook leuk om nog iets op de muur te schilderen. Dat wil ik ook gaan proberen. De meubeltjes zijn ook iets gebroken wit. De gordijnen zijn eigenlijk het enige echte bonte in de kamer. Die zijn ook appeltjes groen, maar dan ook met dieren erop in verschillende kleuren. Heel vrolijk.

Ik denk dat we de ramen maar open gooien ! Dat zal wel helpen tegen de hitte ! :D

Groetjes,
    Nikki F

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Yes ! Een van de vier klussen is al geklaard ! Het behang is eraf ! Het was hard doorwerken, en dat met deze warmte, maar het is gedaan ! Er zitten nog een paar kleine stukjes die ik zo eraf kan halen deze week ! Misschien kan komend weekend het behang er al op ! Dat zou te gek zijn !

Groetjes,
    Nikki F

5. Minoes

Minoes Actief lid

Jun 25, 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hi NikkiF,

en hoe staan de vorderingen met de kinderkamer? Wij gaan half oktober verhuizen en moeten nog verzinnen hoe we de kinderkamer gaan inrichten. Het wordt een mix van kinder en babykamer. Omdat mijn man zijn dochter van bijna 4 ook vaak bij ons woont. Meubels hebben we wel al redelijk besloten, maar kleuren en leuke kinderdingen nog niet. Stuur je een foto als het klaar is? Succes!
    groetjes

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Wij hebben meer dan vijf weken moeten wachten op onze bestelde gordijnen. Wacht er dus niet te lang mee! De rest moet zeker lukken!

7. karima

karima Nieuw lid

Jul 5, 2006
    1
    0
    0
    zaandam
    wij zijn ook begonnen met de babykamer.
    Gister het behang verwijderd. Nou moeten we nog alle gaten vullen in de muur voordat we gaan schilderen!
    Succes allemaal!
    Lijkt me leuk om foto's te zien van andere kamertjes.

Share This Page