preggie pops??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzie, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal,

Ja, daar las ik pas iets over op internet. En nu hier ook.

Heeft er iemand ervaring hiermee??

Ik ben benieuwd!! ;)

Liefs van Anna

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    weet niet wat het is....
    Nooit van gehoord :oops:

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Preggie Pops zijn lollies waarmee je op een snelle en verantwoorde manier je misselijkheid tegen kunt gaan! Alle lollies zijn gemaakt op basis van essentiële oliën, aromatherapie en natuurlijke ingrediënten. Tevens zijn er aan de lollies vitamine A en C toegevoegd alsmede calcium en ijzer. Preggie Pops zijn ontwikkeld door een Californische healtcare proffesional Noni Martin. De lollies zijn ontwikkeld speciaal voor zwangere vrouwen maar worden ook gebruikt voor kinderen die wagen ziek zijn! De Preggie Pops worden al jaren met succes gebruikt door aanstaande moeders in Amerika om hun misselijkheid tegen te gaan maar ook in Canada en Australië worden de lolly’s veelvuldig gebruikt! En nu ook in Nederland!

4. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Klinkt hoopgevend... en aangezien ik de misselijkheid nu wel een heel erg veel beetje zat ben :rolleyes: Heb ik maar een zakje besteld, nooit geschoten altijd mis ;) Dus ik probeer het uit, en aangezien er bij mij verder niets helpt behalve een tijdelijke oplossing door medicijnen, kan ik mezelf wel een écht goed proefkonijn noemen, want als het bij mij werkt :rolleyes:

Oh en hier is de website: preggie pops

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hhmm, begint het net minder te worden, ontdek je dit, lol.

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ja balen hé! Ik heb het angsbeeld van mijn vorige zwangerschappen in mijn hoofd dus ik probeer wel een zakje, je weet nooit straks wordt het weer heviger :(

7. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    ik heb ze ook zien staan, geen idee of het wat is.

8. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Nou ik heb ze hoor, maar ze helpen niet! Je kunt het volgens mij ook gewoon proberen met een beetje zure lollie's van de groene winkel of zo. Lijkt mij hetzelfde effect te hebben. Ze zijn wel lekker overigens maar mijn misselijkheid bleef :(

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Ayla,

Jeetje, das balen zeg :cry:
    Maar ze zijn toch een enorm succes en amerika.
    Misschien verschilt het per persoon of ze werken.

groetjes van Kiowa
    En sterkte met de misselijkheid!! Hoop dat het snel voorbij is !!

10. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    De misselijkheid is gelukkig al een stuk minder hoor, dat scheelt wel maar zelfs tegen mijn verminderde misselijkheid werkte het niet... moet je nagaan ;)

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jaaaaaaaaa ik heb ze hier!!! ze helpen echt.. in het begin dnek je van nou ik voel niks maar wanneer je die lollie helemaal hebt opgezogen ja dan voel je het weg trekken... ik heb ze nu omdat ik me nu weer misselijk voel... maar het begin van mn zwangerschap niet gebruikt en was toen echt kei misselijk... maar voor nu helpen ze wel al zijn niet alle smaken even lekker :S

maar het is idd een goede tip

12. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik las dit net ook op internet...maybe een tip/idee
    Sea-Band polsbanden
    Bij 70% van de zwangere vrouwen helpen Sea-Band polsbanden tegen misselijkheid. Sea-Band is een setje elastische polsbanden met een plastic knopje aan de binnenkant. De truc is de lichte, constante druk, die het plastic knopje geeft op de binnenkant van elke pols, precies op het Pericardium 6 drukpunt.

De werking van Sea-Band tegen misselijkheid is klinisch bewezen, bovendien hebben de banden geen enkele bijwerking en zijn ze absoluut veilig. In tegenstelling tot de pilletjes tegen zwangerschapmisselijkheid of reisziekte, word je niet sloom en slaperig van Sea-Band.

Waar is Sea-Band te koop?
    Landelijk hebben diverse drogisten Sea-Band in hun assortiment. Vraag er naar bij jouw drogist.

Prijs Sea-Band € 13,59

fay

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hmm ben wel benieuwd hoe die bandjes eruit zien.
    Als het zou werken is dat ook een prettige manier om van je misselijkheid af te komen zonder medicatie

14. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    zal kijken als ik die foto geplaats krijg....stond een kleine foto bij...anders link ik die site wel door

groetjes fay

15. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    krijg de afbeelding ff niet....
    kijk even bij zwangerschap week 5....staat helemaal onderaan..

fay

16. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Of ze werken zou ik niet weten, ik gebruik gewoon altijd normale lollies en die helpen bij mij al, bij alle twee de zwangerschappen!!!

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik heb de sea-bands bij mijn vorige zwangerschap gebruikt. Het werkt alleen als je ze goed om je pols doet. Het drukpunt moet precies goed zijn. Het hielp bij mij de misselijkheid te verminderen maar helemaal weg ging het niet.

18. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hmm maar echt mooi zien ze er niet uit hihi.
    Nouja mijn misselijk is gelukkig sinds een week helemaal over, dus dat scheeld.
    Maar tis het altijd waard om te onthouden

Deel Deze Pagina