Over ongeveer 8 weken gaan wij trouwen. Eind december gestopt met de pil. Ongi geworden maar nu blijft het uit. We wilden eerst veilig klussen, zodat ik mijn cyclus weet. Omdat het nu zo lang duurt (55 dagen) hebben we er maar voor besloten er nu al voor te gaan. Al doe ik dit met gemengde gevoelens. Wij willen dolgraag een kleine, maar over 8 weken gaan we ook trouwen. Ik wil eigenlijk niet de hele dag misselijk zijn op die dag. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat de kans dat ik meteen zwanger word klein is, maar toch. Is gewoon erg lastig! Ik wil trouwen, ik wil een kind, haha..
Hee meid, Ik zou als ik jou was even wachten met klussen . Ook door het misselijk worden tijdens bruiloft, maar vooral ook omdat je niet weet waar je aan toe bent met je cyclus. En als je niet ongi wordt, dan zou je naar de ha kunnen gaan om je ongi op te wekken. Maar als je gaat klussen dan weet je niet of je zwanger bent of dat je cyclus van slag is. Toch wel moeilijk dit! Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt . Liefs Dayenne
Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je misselijk bent straks op die dag als je al bij de gelukkige hoort die zo snel zwanger raken. Als je het alleen daar voor zou laten zou ik zeggen ga er gewoon voor! Maar dat zou mijn keuze zjin?! Het is en blijft aan jou/jullie! Maar wat gaaf dat je gaat trouwen, ik ben vorig jaar april getrouwd, echt super zo'n dag! Hoop dat het alles zal zijn wat jullie hopen en nog meer! Geniet er in ieder geval van!
Genieten doen we zeker! Het lijkt mij alleen zo'n geweldig idee dat we misschien wel met zijn drietjes trouwen, omdat ik dan zwanger ben van een wondertje. Word helemaal gelukkig van dat idee. Maar als ik op mijn moeder lijk, dan ben ik van begin tot eind misselijk. Dat wil ik ook niet. Iedereen is anders, dat weet ik, toch lastig.
ik was 4 mnd zwanger van de eerste toen we gingen trouwen, bij de eerste totaal geen zwangerschapsklachten gehad, dus een super dag gehad moeilijke beslissing, mij persoonlijk zou het niet zo heel veel uitmaken, omdat ik sowieso niet van een traditionele trouwdag hou met alles erop en eraan, maar dat is dus heel persoonlijk. in ieder geval een mooie dag toegewenst en geniet van de voorpret!
Ik ben getrouwd toen ik ongeveer 10 weken zwanger was. Ik ben een aantal weken kotsmisselijk geweest, maar wonder boven wonder op onze trouwdag totaal geen last van gehad. Zullen de zenuwen wel zijn geweest. Succes!
Ik zit met hetzelfde, alleen mocht het nu lukken (even afwachten) dan ben ik al 15 weken op de trouwdag: Mijn vraag is: - hoe zit het met de buik? Hadden jullie al een dikke buik met 15 weken?
Dat verschilt volgens mij per persoon. Een collega van mij is nu 13 weken zwanger en bij haar zie je echt al wel een buikje! Maar met 8 weken zie je volgens mij nog niet veel. Ik denk dat ik mijn besluit heb genomen
Hoi Hoi, Hier ook iemand die gaat trouwen, maar pas op 20 juni, wij hebben ook lang getwijfeld, heb eindeloos naar de foto's van buiken gekeken om te zien hoe dik hij dan misschien is. Maar als het over 8 weken is zou ik zeker niet wachten. Wij wachten af wanneer ik nu ongesteld wordt en dan gaan we echt beginnen. Als ik heel veel geluk heb en meteen zwanger raak, ben ik dan al een week of 15 zwanger, maar daar ga ik niet vanuit, en anders misschien jurk nog wat aanpassen hihi
Een buikje kan heel erg verschillen, mijn vriendin was 3 maanden zwanger toen ze trouwde en dat kon je echt niet zien in haar jurk! Of je je goed voelt dat weet je niet maar ja, je kunt ook niet zwanger zijn en spugen van de zenuwe op zo'n dag! Het is zo speciaal allemaal en er speelt zoveel op zo'n dag, hopelijk ben je zo bezig met andere dingen dat je een evt. misselijkheid vergeet!
Als ik zenuwen heb, ben ik eigenlijk altijd wel erg misselijk. Ik ben bang dat ik ook deze dag enorm veel zenuwen zal hebben Maar ik hoop dat ik misselijk ben om andere redenen
ik was 5 maand zwanger toen we trouwden en je kon m'n buik bijna niet zien (terwijl ik aan het eind toch 25 kilo was aangekomen). Ligt er dus maar helemaal aan hoe groot je buik is en wat voor model jurk je hebt! Het was een hele lange vermoeiende dag, maar we hebben heel veel plezier gehad!