hoe werkt de 3 standen speen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door loesjej, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    is het I boven (neuskant) small, II boven medium en III boven large?

en als je de fles dus een derde draait je op een andere stand zit?

heb de Difrax...

stom he maar snap er niets van :oops:

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Je moet zowiezo het speentje draaien en niet het flesje. En er dan voor zorgen dat inderdaad het nr dat je hebben wil, onder het neusje zit.

Je kan het ook zien overigens hoor. Als je hem met nr 1 naar boven houd en dan in het speentje knijpt zoals je kindje drinkt, zie je een smal gaatje/gleufje
    en op standje 3 is het echt een flink gat... dan wordt de gleuf zeg maar, van boven naar beneden opengedrukt.

Klinkt een beetje vaag, maar kijk maar eens gewoon naar het gat van het speentje. Toen had ik het zelf gelijk door ;)

3. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    :oops: :oops:

tja... durf het bijna niet te vragen maar waarom mag je de fles niet draaien?
    Tis overigens noet al te gemakkelijk om de III boven zijn neus te krijgen... draai ik hem denk ik goed zit de I er opeens...

Moeten denk ik nog de handigheid vinden...
    Hij krijgt dus sinds vandaag Nutrix door de fles en hebben de S en de M maar de L was uitverkocht vandaar.
    Met de II schiet het voor geen meter op, maar je moet hem eens horen als je zit te kloten om de III op de juiste plek te krijgen :rolleyes:

4. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    nou, de M gaat sneller dan de III, heb het met water geprobeerd, werkt het wel, maar beeb doet er echt heel lang over...

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ze hebben Rodey in het ziekenhuis ook gevoed met 3 standen speen maar daar draaiden ze de fles gewoon

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik heb de avent 3 standen speen maar draai ook altijd gewoon de fles. Waarom zou je alleen de speen draaien?

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ging uit van de difras S fles ;) omdat ik difrax las... waarschijnlijk te snel

Maar bij de S fles (of andere flessen met een aparte vorm) moet je de speen draaien inplaats van de fles, omdat je anders het nut van de fles teniet doet als je de fles gaat draaien.
    Maar idd bij andere flessen (mijn vriendin gebruikte de dodi) kon je gewoon het flesje draaien.

En verder: Hier was het inderdaad handigheid krijgen met het draaien van de speen idd. En dan nog hoor, de ene keer ging 2 te langzaam de andere keer te snel. Maar uiteindelijk dronk mijn dochter heel goed met de 3 standen speen. Als het te langzaam ging, draaide ik hem door naar 3 , ging het te snel (vooral qua tijd, niet qua verslikken) dan draaide ik hem terug.

Deel Deze Pagina