In hoeverre kan ik buienradar vertrouwen? Mijn zoon heeft straks basketbaltraining en ik moet daarvoor helemaal naar de andere kant van de stad fietsen. Ben aan het twijfelen wat te doen. Als ik buienradar moet geloven regent het zowel wanneer we heen fietsen als wanneer we terug fietsen.
Ik vind de site erg accuraat. Klopt eigenlijk altijd wel hier! Ik zou een uur voordat je weg moet nog even kijken en aan de hand van die voorspelling een beslissing nemen. En anders, parapluutje mee
Haha ik kan niet met paraplu fietsen, tenminste niet als de jongste achterop heb. Denk dat ik inderdaad over een uurtje weer kijk en dan beslis wat we gaan doen. Las ook al dat er onweer word verwacht en dan zit ik liever niet op de fiets.
Uhm hier stond dat het droog zou blijven tot 15:00 uur en kreeg toch net een half uur een flinke regen/hagelbui op mijn hoofd. Ben echt doorweekt, beetje jammer.
Over het algemeen klopt buienradar hier echt. Zelf kijk ik ook altijd op weeronline. Dan kan je voor jou plaats de neerslag per kwartier zien.
Nu twijfel ik wat te doen, gaan of niet gaan. Heb zo geen zin om doorweekt aan te komen. Moeten sowieso wel 30 minuten fietsen. Kijk over een uur wel hoe het er dan uitziet, zet zijn tas alvast wel klaar kan ik altijd dan nog beslissen. Ben ik blij dat ik volgende maand mag afrijden!