Vraag me af hoe lang ik die pas al heb?? Heb toch bijna 500 euro uitgegeven bij de Kruidvat haha, Haal daar wel altijd mijn luiers, cremes, make-upje. Maar kan me niet heugen dat ik die pas al zo lang heb
Klopt de kadoos zijn altijd maar tijdelijk. De eerste keer was ik ook te laat met die luiers... Laatst stond het er weer op, ben ze gelijk gaan halen. En laatst biologische potjes 1+1 gratis was ook een leuke. Ik vind het een leuke spaaractie! Maar jeetje 1 euro per punt? Il had (voordat de luiers eraf gingen) ook iets van 900 punten... 900 euro dus.. vraag me ook af hoe lang ik dat pasje inmiddels heb hihi
ik heb al best veel kados gehaald en nu weer 500 punten denk dat ik wel voor 2500 euro gekocht heb haha. Maarja voeding,luiers enz ik heb me pas nu denk 1,5 jaar
Ik heb nu rond de 1200 punten. Heb al een aantal keer bijna iets 'gekocht' van de punten maar vind het steeds zonde om ze op te maken dus dan spaar ik weer verder..
Ik activeer het via de App, super handig! Dus elke dag een mailtje met mijn aanbieding, die kan ik evt activeren via de app en dan gewoon ophalen bij de weekboodschappen. Je pas altijd laten scannen als je iets koopt, daar krijg je punten voor. Ik heb pas geleden gratis 4 midpakken luiers opgehaald van mijn gespaarde punten En vandaag: Pampers New baby 1+1 gratis!
Die luiers voor punten komen vaker voorbij, laatst weer 2 pakken opgehaald. Ik schrik ook elke keer als ik zie hoeveel punten ik weer heb, maar goed koop ook zo'n beetje alles daar: luiers, wasmiddel, speelgoed etc. dan loopt het aardig op natuurlijk. Als je jarig bent krijg je ook 30 punten trouwens De dagaanbiedingen vind ik vaak niet zo boeiend maar soms zit er opeens weer een erg interessante tussen (luiers voor de helft, korting op een tablet of babyweegschaal.....)