hoe werkt die 3 standen speen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Gwendolyne, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heb nu een 3 standen speen gehaald van difrax voor de laatste fles met nutrix. Maar hoe werkt het? Ik zie wel I II en III, hoe stel je dat in? :rolleyes:

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    I onder de neus is stand I enz...

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heeft het dan te maken met hoe die gaatjes "gezogen" worden of zo?
    Vind het trouwens wel slecht aangegeven.. staat nergens hoe je het in moet "stellen" :(
    Thanks anyway!

4. Het is een beetje een gepruts vind ik met die 3standenspeen van difrax, vooral als je een s of een optifles hebt, want je mag officieel de fles niet draaien, dus moet je steeds de speen in de bovenste ring draaien. Je moet inderdaad zorgen dat je het nummertje onder het neusje hebt.. en als je tussentijds wilt draaien, dan moet je dus de speen draaien in de ring en niet de fles. Overigens draai ik vaak gewoon de fles, omdat Fenna protesteert als ik de speen uit haar mind haal :)

Wat je kan doen is een streepje of krasje op de ring zetten waar je het gewenste cijfertje moet hebben, snap je? Ik vind dat zonde van de fles eigenlijk, maar dat is mijn mening. En daarbij verschuift de speen nog ietsjes bij het goed vastdraaien van de ring. Succes!

5. En ja het heeft inderdaad te maken met hoe het gaatje gezogen word, dit zijn de standen - / l in volgorde 1, 2 en 3.

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb de avent 3 standen speen en een van dodie!
    Die kan je gewoon lekker draaien !

-xxx-

7. kim1980

kim1980 Lid

15 sep 2007
    29
    0
    0
    Ik heb ook de avent 3 standespeen,maar ik snap er werkelijk helemaal niks van. Er staat op dat je heel simpel de fles moet draaien en het nummertje boven moet hebben van de stand die je wilt,maar ik draai alle kanten op en ik merk geen verschil. Sam trek in 5 minuten die fles leeg op stand 1...dus dit werk niet zo voor mij, heb gewoon maar weer een speen 2 gekocht.

Deel Deze Pagina