hoe zwaar en groot bij 9 maanden en hoeveel voeding

Discussion in 'Baby en dreumes' started by p1982, Jul 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi

hoe groot en hoe zwaar was jullie kleine bij 9 maanden en wat gaf je zoal per dag

vandaag naar buro geweest en ze woog 9600 gram en was 76cm
    schema tot nu toe

7 uur fles 180cc water + 6 scheppen voeding + 3 scheppen bambix
    930 groot potje fruit
    tussendoor wat drinken
    12 uur boterham en 150cc water + 5 scheppen voeding
    middag drinken + koekje
    1730 groot potje groente + toetje
    20 uur fles 210 water + 7 scheppen voeding en 6 scheppen bambix

buro vond dat ik de avond fles er niet af mag halen,pas met 1 jaar terwijl ander buri in buurt bij nichtje (schelen 3 dagen) wel de avond fles er af mag hebben en die is kleiner en lichter

2. adi

adi Niet meer actief

Ik zou zoizo de middag- en avondfles kleiner maken. Ze heeft nu niet meer dan 500cc opvolgmelk nodig.

en tot 1 jaar wordt inderdaad +/- 500cc opvolgmelk aangeraden, maar sommige mensen geven eerder al minder.

Maar wil zij die fles niet meer? Want ze krijgt nog 230cc (!!!!) 's avonds, dus dat is echt veel. Als ze het allemaal opdrinkt heb ik niet het idee dat ze zelf van die fles af wil.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Prima schema lijkt me. Ik zou de laatste fles zeker wel verkleinen en de bambix weg laten. De darmen hebben al genoeg te doen dan ook 's nacht nog te moeten werken!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ons jochie was iets zwaarder, ergens rond de 11 kilo geloof ik (een lang, nu als peuter gemiddeld).

Hij kreeg 500cc melk, 's ochtends 180/6 met bambix, 's middags 90/3 bij de boterham en 's avonds nog 180/6 zonder iets. En dan overdag nog een fruithap (1a2 stuks), een boterham en warme hap..
    Het CB kon daar verder ook niks aan aanpassen, dus hebben nooit over dat gewicht gezeurd gelukkig..

Share This Page