Nu heb ik voor de tweede keer een 1-2-3 speen gekocht en heb gevraagd hoe het werkte, ik snapte het niet de eerste keer. De verkoopster zei dat het in de verpakking stond. Maar er staat niets in.. Nu zal ik wel super blond zijn, maar ik kan de speen niet op drie standen zetten. Ik heb de spenen in de s-fles van difrax gedaan. Wie kan mij helpen? :
ik wist het ook alleen omdat ik bij vrienden wel eens de kinderen de fles had gegeven. Ik ken alleen de de 3-standen-speen van Avent. Hij staat op stand 1 als de I bovenaan (dus bij de neus van de baby zit), op stand 2 als de II bij de neus van de baby zit etc. Van Avent is het trouwens volgens mij wel een heel 'snelle' speen, ook te gebruiken voor pap, kijk even of het er niet te hard uitkomt, ik gebruikte bij deze leeftijd nog een speen nr. 1 van Avent (en die 1 is volgens mij niet gelijk aan stand I van de 3-standenspeen. Groeten!
In de S fles moet je bij het dichtdraaien zorgen dat het juiste nummertje bovenaan en dus onder de neus komt. I is langzaam II gemiddeld en III is snel, even de kneep te pakken krijgen bij het dichtdraaien en even kijken wat voor jouw kindje de juiste stand is! Succes
1 is voor dunne vloeistoffen en 3 is de dikke vloeistoffen, zoals pap of i.d......2 kun je bijvoorbeeld gebruiken bij yoghurt (zit er wat tussenin qua dikte) Succes ermee! Groetjes, vonneg
Met de Difraxflessen is het echt een ge k*** om die standenspeen goed te krijgen door die knik die in die fles zit! Grrr..
vergeet van te voren niet even goed in de speen zelf te knijpen zodat het gaatje opengaat was ik vergeten en ik maar mopperen op Jesse dat ie zo raar deed met drinken... hij kreeg er gewoon niets uit
Dat had ik met dat 'ventiel-ding' onderin de Difrax-fles! Moet je ook even in knijpen in dat tuitje..maar dat wist ik niet dus Dewi kreeg er amper wat uit, toen toch maar even de gebruiksaanwijzing gelezen
Nou de onderkant van de difrax S-fles (die met die knik) kan je eraf draaien en dan zit er zo'n zacht plastic rond ding erin met een tuitje in t midden. In de gebruiksaanwijzing staat dat je deze voor het eerste gebruik even moet inknijpen alleen dat had ik dus niet gedaan dus Dewi kreeg er amper wat uit omdat er allemaal lucht bijkwam. Ik was t ook tegen mijn moeder vergeten te zeggen toen die voor t eerst zo'n nieuwe fles bij Dewi gebruikte (die had ze zelf gekocht)..dus ze zei "en jij zegt dat Dewi zo'n snelle drinker is? ze heeft er bij mij 45 minuten over gedaan hoor!" (en thuis 10! hahaha)
nou heb er nooit problemen mee gehad. Maar ja als ik een neiuwe fles kocht, dan haalde ik em uitelkaar en kookte eerst uit. En bij het terug in elkaar zetten, pakte in het ventiel wel op die manier vast, dus zal daardoor wel goedgegaan zijn. maar heb het echt nooit geweten hoor en nooit problemen...
Ik kook ze ook altijd uit...Maar bij mij ging t niet goed! Geen idee hoe dat kwam. Heb em er gewoon weer losjes ingelegd denk ik