dag allem Sinds ruim 2 weken lijkt het alsof ik lek van onderen. Dacht eerst afscheiding maar er zit telkens na het verschonen van m'n onderbroek weer een plas. Heb het zelf niet door. Het is geen urine, meer wit en soms slijmerig Kent iemand dit of moet ik aan de bel trekken? Begin me toch wel een beetje zorgen te maken.
Ik zou voor de zekerheid ff de VK bellen. Die zal je testjes laten doen wss, zoals op de hand blazen bijvoorbeeld. Het kan net zo goed niets zijn, dan ben je gerustgesteld, en als t wel bv vruchtwater zou zijn, moeten ze het toch goed in de gaten houden.
Ik heb dit al weken.. had gelezen dat je meer slijmerige afscheiding aanmaakt omdat je lichaam de onderkant schoon probeert te houden tegen mogelijke infecties. Heb er dus niks achtergezocht Maar firsttimemom denkt dat het toch iets kan zijn om zorgen over te maken? Bij mij is het niet heel veel maar wel dat het nat is en soms voel ik het gewoon lopen. Het is geen urine dat niet
Hier hetzelfde. Lijkt me vrij onschuldig en normaal maar als je er ongerust door wordt gewoon vk bellen.
Bij mijn eerste twee zwangerschappen had ik hier ook veel last van en nu weer. Bij mij is het gewoon afscheiding. Als je jeuk hebt en/of een vreemde geur heeft, zou ik de VK even bellen. En natuurlijk ook als je gewoon gerustgesteld wilt worden!
Klinkt idd als afscheiding. Heb er zelf ook last van, zeker als kk stuk heb gelopen of zo. Vruchtwater is niet slijmerig en ruikt zoetig. Maar als je je druk maakt morgen even bellen.
Ik heb er sinds 18 weken ook last van.. Ben nu 20 weken. Het is bij mij soms wel dun maar wel wit.. Denk dus gewoon waterige afscheiding? Heb over een week weer een afspraak bij de vk miss dan even overleggen..
Wit en slijmerig zou ik zeggen afscheiding maar bel aub voor de zekerheid de vk. Ik verloor ook vocht toen ik 23+4 weken zwanger was. Ook ik twijfelde wat het was maar het bleek bij mij toch vruchtwater.