Hoi! Nu heb ik 3 dagen gelden een kv test gedaan die een penstreepje roze gaf, toen een predictor, heel licht positief en eergisteren een hele hele lichte etos huiswerk test en vandaag een etos test met 2e blauwe penstreep, niet superduidelijk. Heb veel pijn in mijn onderbuik. Nu heb ik al 3 kids em heb per ongeluk (ahum) 3 weken terug onveilige seks gehad. Ik gebruik geen pil. Wat nu?? Kan deze positief zijn of niet? De strepen waren heel dun. MAar wel te zien. Kan helaas geen foto laten zien, doe dit via mijn android telefoon. Groetjes, Dicky
zou best kunnen ja.. miss even een paar dagen wachten en dan weer testen.. als het goed is moet ie dan duidelijker zijn dan hoe die nu is.. ik duim voor je!
Ik denk dat je beter met 1 soort/merk test kunt testen. Alleen dan is het verschil goed te zien. En kun je kijken of duidelijkere strepen krijgt. Nu zijn er 2 mogelijkheden. Je hebt hcg, maar door de verschillende gevoeligheden heb je steeds wazige tests.. 2. Je hebt last van extreem veel indroogstreepjes of vals-positieve testen of zichtbare reactievelden oid..