matcare voorgedrukte lijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diavolo, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ok ik ben nog veel te vroeg hoor :) Zelfs nog te vroeg voor de ultra ultra test van matcare, maar vroeg me af, heeft matcare een voorgedrukte lijn? Dus zeg maar dat je op je test altijd duidelijk een ongekleurde lijn ziet lopen waar de 'zwanger' streep had moeten komen?
     
  2. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    nou volgens mij niet... zag je een dun lijntje dan?
     
  3. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Soms komt er een indrooglijntje te staan. Dat is een grijs lijntje. Pas als er een kleurtje aan zit, zou ik gaan twijfelen over een zwangerschap.
     
  4. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ja ik had al vrij snel eigenlijk dat ik duidelijk kon zien waar de lijn had moeten komen zeg maar :)
    Hij is ook niet echt gekleurd volgens mij. ligt er een beetje aan hoe je m vast houdt :) (anders had ik m wel direct gezien natuurlijk :) maar een vet posi test had ik ook niet verwacht haha, ben veeeel te vroeg maar kreeg deze binnen voor het eerst en dacht zal er eens ff eentje testen zodat ik weet hoe het werkt :) ) Maar jah... Had ik dat nou maar niet gedaan :)

    t was ook echt niet bedoeld als serieuze test verder hoor :) had zelfs amper urine maar wou ff kijken :)
     
  5. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    ja, matcare heeft wel eens van die grijze indrooglijntjes! Heb me er zelf ook al aan laten vangen ;). Hopelijk heb je snel een echt positieve test!
     
  6. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb dat andere rondes ook gehad die grijze indrooglijntjes die je allen in het licht goed ziet! Pas als hij roze is is hij geldig ;)
     
  7. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    ok ladies thanx ;)
    t is zoiezo nog veeeel te vroeg hoor :) Maar dan weet ik dat.
     
  8. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    binnen hoeveel dagen heb je de matcare testen thuis?
     
  9. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    De ene dag betaald is vaak de volgende dag of de dag daarna in huis
     
  10. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik heb ook bij de matcare-testen indrooglijntjes gehad. Wel lastig. Je maakt jezelf al zo gek en als je dan al een vaag lijntje ziet....
     

Deel Deze Pagina