Ben al zowat de hele winter aan het hoesten. Het komt op, duurt een week en dan wordt het minder om een week later weer opnieuw te beginnen. Misschien een periode 2 weken minimaal hoesten en dan ook weer opnieuw. In de winter van de huisartsassistente hoesttabletten met codeïne gekregen. Hielp een beetje. Verder gebruik ik regelmatig hoesttabletten of hoestsiroop maar werkt allemaal heel minimaal. Nu werd het weer minder en hoopte dat het gedaan was want de winter is om. Ben ook enkele keren ziek geweest. Buikgriep 2 keer, gewone griep 1 keer en een bacteriële keelontsteking dus het was me de winter wel Vorige week mooi weer en de hooikoorts kwam op. Toch lekker buiten gaan wandelen en binnen een uur was ik ineens mijn stem kwijt en daar begon het hoesten weer. Ben het zo beu! Nu toch maar weer een afspraak gemaakt en mag maandag langskomen. Begin me toch af te vragen of ik misschien kinkhoest of astma heb.
Wat vervelend voor je, zo'n winter bijna non-stop ziek geweest! Ik herken het langdurig hoesten wel een beetje, ben toen naar de dokter gegaan en die gaf aan dat het bronchitis was, dat duurt helaas heel lang voordat dat weer weg gaat. Maar het zou ook bij de hooikoorts kunnen passen. Hopelijk heeft je huisarts een oplossing, sterkte!