Kind te koop.....nee natuurlijk niet echt!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door MyMiracle, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mijn behangrollen zijn op, ik heb geen ducktape en mijn geduld is ook op.

Ggrrr die dochter van mij kan toch een drama maken voor de meest stomme dingen:rolleyes:
    Ze is eigenlijk best makkelijk, enorm lief en zorgzaam. Maar wat ze in haar kop heeft, heeft ze niet in haar kont. Allemaal hele goede eigenschappen waarvan ik hoop dat ze die blijft houden.

Op dit moment heeft ze weer zo'n bui en ben ik tot 1000 aan het tellen, maar dat lijkt totaal niets te doen:mad:

Oke eerlijk is eerlijk ik moet ongesteld worden....dus een groot deel van mijn irritatie ligt aan mijzelf:$

Warrig gemiep, maar ik ben het kwijt:p

Athina, Jo79, Marchella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Herkenbaar al is zoon een stuk jonger. Een prachtige mannetje, ontzettend lief en zorgzaam met een leuk gevoel voor humor.

Maar na een hele dag mama geschreeuwd te hebben, eeuwig drammen tot hij doorheeft dat hij toch echt zijn zin niet krijgt, is mijn geduld ook op. Nu vecht hij ook nog eens tegen de slaap dus heb ik nog steeds geen rust.

Zullen we een dagje ruilen;).

MyMiracle vindt dit leuk.
  3. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ja deal! Waarschijnlijk gedragen ze zich dan voorbeeldig:roflmao:

Athina en a2cmieux vinden dit leuk.
  4. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Heel herkenbaar!
    Haha je zegt nog dagje ruilen! Is wel zo eerlijk dan.
    Ik heb zo’n vreselijke (inmiddels behoorlijk ex-)vriendin die dan zegt....breng je kind maar een week bij mij, dan doet hij/zij het niet meer.... Daarmee zegt ze min of meer gewoon dat ik dus niet kan opvoeden! En zij wel!
    Echt, zo’n mens kan ik dan wel schieten.

Jo79 en MyMiracle vinden dit leuk.
  5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    @Syl72
    Of de 'Oh die van mij heeft daar nou nooit last van' opmerkingen.
    :rolleyes:

Jo79 vindt dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.418
    17.385
    113
    Mag ik meedoen met ruilen? Keus uit 8, 6, 3 of 1 jarige. Meerdere tegelijk mag ook

Athina vindt dit leuk.
  7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik vraag dan altijd of er nog iemand interesse heeft in een peuter :p

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ja erg hè zulke mensen. Mijn schoonzusje heeft dat ook wel eens gezegd, dan breng je haar toch bij mij.. Uhm nee, ik vind jouw kinderen echt vervelend en wil niet dat die van mij dat ook wordt dacht ik dan altijd. Verder is zij ook wel het type dat het dan wel even zal fixen voor je terwijl ze er nu achter begint te komen dat het niet altijd even makkelijk is en kinderen soms/ regelmatig/ vaak een sterke eigen wil hebben en dus niet luisteren.

Hier een pre puber en een peuter puber. Zou ze af en toe wel in de vijver willen gooien..

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Te koop?! Gratis af te halen!
    Mijn dochter kan regelmatig zulke drama's maken om niks! Vooral als ze te lang niet heeft gegeten. Dat wordt ze echt onhandelbaar.

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hier ook een 8 jarige die enorme drama's kan maken om niets. Gisteren was het hier zo'n dag en dan vraagt ze ook nog waarom haar broer altijd alles mag en zij noohooooit :confused:

MyMiracle vindt dit leuk.
  11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.641
    8.383
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 zenuwachtige peuters die rustig aan ons huis zien leeglopen en daar gestrest van worden. Gelukkig zijn ze vandaag rustiger :)

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.416
    10.346
    113
    Nog een kleuter om een dagje te ruilen, doe van ons zegt regelmatig waarom zeg je altijd nee!!! (Omdat je altijd de vragen stelt waarop je weet dat we nee zeggen) gek genoeg is hij het daar nooit mee eens:roflmao:

Oja en wat is het oneerlijk dat mama en papa je naar de gang mogen sturen en andersom niet, waarom werkt ik tel tot 3 wel als mama en papa het zeggen en niet wanneer ik dat zeg. (Telt dan ook echt tot 3, hilarisch)

Waarom luisteren jullie nooit naar mij!! Omdat we niet kunnen luisteren als je door ons heen praat. En luisteren is niet hetzelfde als doe wat ik nu zeg want ik ben tenslotte al net 4.

Hij is flink op een ontdekkingstocht en ziet toch dat er verschillen zijn tussen ouders en kind. Zoals hij dan ook heel vaak zegt; ik vind het niet meer leuk!

Verder is hij een slim, lief, creatieve knuffelbeer.:D

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Te koop? Als je die van mij wil krijg je geld toe!

14. IT234

IT234 Actief lid

16 mrt 2017
    294
    178
    43
    Voor die van mij krijg je vandaag 100.- toe! Blij dat ik moet werken.

15. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Mijn 9-jarige beet me gisteren toe, witheet, dat hij nooit een leuk leven heeft en dat het door mij komt...:thumup:

Ik kan er nu om grijnzen maar gisteren kon ik wel janken. Zometeen komt hij thuis en beginnen we weer opnieuw. ..

16. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Heerlijk herkenbaar. Nou ja heerlijk;)
    Mijn 6 jarige mag nooit wat van mij. Wacht maar tot ik mijn eigen huis heb zegt ze dan haha.
    Soms sist ze naar me, vraag me af wat voor dier ze dan moet voorstellen. De hysterische gilpartijen zijn nu een tijdje achter de rug gelukkig. Hoop dat ze wegblijven. Om de meest onnozele dingen kan ze moeilijk doen. Ze heeft het zo zwaar haha .
    Ach het zal toch ooit wel beter worden?

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn 6-jarige en bijna 4-jarige mag je ook hebben af en toe. Dat gedram om niks kan zo lang doorgaan.

Zoals de middelste vaak zegt: mama, ik ben het BEU!
    Kunnen we elkaar een hand geven ;)

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik liep vanochtend de deur uit terwijl ik een onhandelbaar meisje achterliet. Ik was zo blij dat ik moest werken:oops:

Deel Deze Pagina