Hoi allemaal, helaas, t heeft niet zo mogen zijn.. na mijn week zo balen dat het de rest wel lukte en ons maar niet (bleek dus toen zwanger te zijn), hebben we een kleine week mogen genieten van de zwangerschap. Helaas zaterdag mk gehad en nu dus weer terug bij af. Wanneer mag je eigenlijk weer proberen een kindje te maken.. te klussen dus?Ik heb nml geen idee.. ik bloed tot nu toe nog een heel klein beetje en heb wat last van mijn rechter zij (kramp gevoel) Voor iedereen heel veel succes met zwanger worden en blijven. Liefs Bri
Hoi Brig22, Oh, wat een teleurstelling voor jullie!!! Weet niet wanneer jullie voor een volgende ronde kunnen gaan , maar wil jullie wel sterkte wensen!
Dank jullie wel meiden voor de lieve reacties. Ik wens jullie ook een hele snelle en fijne zwangerschap toe. Laten we hopen dat t ons allemaal snel gegund is. Liefs, Bri
brig 22@ jeetje meid dikke knuf ben je al bij de huisarts geweest? die kan je in elk geval zeggen wanneer je weer verder mag en is het zakje er al uit? sterkte meid
ik dacht een maand of 3 wachten? maar het fijne moet je even aan de HA vragen idd. Veel sterkte!! Succes!
Hey meid, vind het ongelooflijk jammer voor jullie! Ik heb vorige maand ook een miskraam gehad dus weet maar wat goed wat het betekent... Na een miskraam hoef je niet te wachten om opnieuw zwanger te worden hoor. Ik ben wel op controle geweest bij de gyn om er zeker van te zijn dat alles was meegekomen (vruchtzakje, placenta). Maar wij mochten onmiddellijk opnieuw proberen. Lieve groetjes en veel succes! Hopelijk mag je gauw genieten!
Hai Truus, Dankje voor je lieve berichtje.ja echt balen hoor.. maar ik ben zo blij dat ik wel zwanger kan raken dat geeft een hele geruststelling. Voelde me zaterdag ff klote en soms wat minder in mijn hum maar we gaan er gewoon weer voor. Maaare wat zie ik nu??? 5 dagen overtijd??? Heb je al getest? Ik hoop zo dat je zwanger bent. Laat je t me weten ik ga heel hard voor je duimen hoor! Liefs Bri
Ohjeetje, hoe ver was jij met je zwangerschap als ik vragen mag? En heb jij t erg gevoeld? Ik heb volgens mij wel een heel klein soort blaasje (heel donker van kleur gezien) en nog het ea.. zag er rozig uit een soort langwerpig dik met uitsteeksels stolseltje.. dus ik denk dat alles eruit is. Maare jij bent alweer aan de bak denk ik? Hou je me op de hoogte... ben benieuwd hoor! En ga duimen voor ons Liefs
Vraagje... heeft iemand enig idee wanneer je nu na een miskraam weer ongesteld moet worden.. ik snap er echt geen hol meer van haha... ik ben nu trouwens (pardon) weer gewoon aan t vloeien.. niet bruin.rood of wit maar weer zoals normaal..
Hi Brig22, Ik heb ook vorige maand een vmk gehad, heb toen 10 dagen gebloed. Heb een zeer onregelmatige cyclus tot max. 42 dagen en nu na mn vmk na 28 dagen weer ongi.. Had mn eisprong dus op dag 14 ipv dag 30!! ik zou zeggen goed op je lichaam letten deze maand Groetjes en hopelijk mag het ook bij jullie snel weer raak zijn
Ik voel met je mee, ook ik heb mk gehad, bloed al bijna 2 weken. Vruchtje maandag verloren, grote harde golfbal van bloed en grijs weefsel kwam eruit. Daarna naar gyn geweest, zag nog wel wat zitten dus moet do terug. In principe mag je gelijk weer proberen, sommigen raden aan 1 cyclus te wachten, maar er is eigenlijk geen noodzaak aan. Als maar alles eruit is mag je gewoon lekker klussen!
Heej heej, Sterkte met het verlies van jullie wondertje! Zelf heb ik in december een miskraam gehad en op de echo was te zien dat het vruchtje er al niet meer was. Wij mochten wel gewoon meteen weer aan de klus ....
@t Lautje, @t mamaApapaT At Jcy He meiden, jullie uiteraard ook heel veel sterkte gewenst! Ze zeggn dat je na een miskraam sneller weer zwager bent...laten we maar hopen dat t ons gegund is:-D IK heb maar 3 dagn gebloed, ik hoor van verschillende mensen dat t best kort is maar ik ga idd mijn lijf maar ff in de gaten houden. Ben gister wel weer aan de klus gegaan.. .En heb mezelf voorgenomen om niet gelijk te testen als ik overtijd ben (ehh proberen dan) ik wacht eerst wel een week of twee af. Ik ga voor allemaal duimen hoor! Laten jullie t ff weten als t raak is? Liefs Bri
Hoi brig22 Sterkte meis. Ik snap wat je voelt. Ik heb zelf 6 dagen kunnen genieten van het idee zwanger te zijn. Toen kreeg ik een miskraam. Heb 8 dagen gebloed en werd toen na 38 dagen weer ongesteld. Dat is vrij snel. Heb normaal cyclus van 40 dagen. Zit nu in ronde 2 na de miskraam. Liefs
3 maanden wachten? Ik weet niet hoe je hier aan komt? Maar in princiepe kun je gewoon meteen weer proberen zwanger te worden hoor. De ene vk of gyn zegt een maand wachten, de ander zegt dat je meteen weer mag proberen. Maar als het vruchtje gewoon afkomt en verder geen abnormale klachten meer hebt, maag je gewoon weer proberen hoor. Succes en sterkte Brig22
Ik heb zondag een mk gekregen en mag ook gelijk weer aan de klus van mij vk! Helaas moet ik je teleur stellen, mijn vk zei erbij: Je bent NIET extra vruchtbaar na een mk!!! Maar wel hoop ik dat je snel weer zwanger bent! Liefs
Sterkte mama prinses! Weet waar je doorheen gaat! Wat mij erg hielp was iets tastbaars als herinnering, mijn vriend heeft een mooie ketting met een dolfijntje eraan gekocht. Voelde heel prettig! Mijn gyn zei idd dat we meteen weer mochten, alleen weet je nog net wat de cyclus is, dus wordt het lastig uitrekenen hoe lang je zwanger bent. Ze zei als je 1 cyclus wacht heb je wat meer zekerheid. Maar goed ik voel mijn ei ook nooit dus ik wacht even volgende ongi af en dan beginnen met ovu testjes. Ben nu eindelijk gestopt met bloeden, na 2 weken. Dus denk wel dat het schoon is, maar ja mijn cyclus is dus even de grote vraag nu.