Bijna positief, zou er aan 't eind van de middag/begin van de avond nog 1 doen kijken hoe hij dan is...
nog niet positief. enne gezellig maken, tja wanneer jij er zin in hebt zou ik zeggen? kan sowieso geen kwaad
Manlief heeft erg last van zijn reuma dus echt veel puf heeft die niet ben ik bang 😉 daar wil ik dit keer precies op tijd zijn.. Zou ik morgenavond te laat zijn ?
Ja heel erg 😔 vanaf volgende week moet hij beginnen met zelf injecteren van ontstekingsremmers. We hopen dat het deze maand raak mag zijn ivm met de injecties vanaf volgende week. Ze kunnen invloed hebben op de zaadjes
Maar helaas hebben we het niet in de hand.. Ben al een paar maanden bezig en heb niet het gevoel dat het deze maand wel ineens zou lukken.
Helaas niet positief en bijna positief wil niks zeggen. Deze maand bijna positieve ovulatietesten gehad en uiteindelijk is mijn ei een week later pas gesprongen (hoop ik wacht nog op een tempbevestiging)
Bijna positief bestaat niet bij ovulatie testen. Ik zou dus nog even door testen. Gezellig maken kan altijd natuurlijk