Als het bruine slijmverlies rond je NOD is, dan denk ik eerder aan een naderende menstruatie. Maar da's voor iedere vrouw anders hoor, en zelfs voor iedere zwangerschap. Ik spreek hier enkel voor mezelf ^^
ik heb de eerste 2 maanden na het stoppen van de pil bijna alleen maar bruinverlies gehad rond mn nod, praktisch geen rood bloed. Bij mij was dit een geval van ontpillen.. maar ik weet niet of dat bij jou ook het geval kan zijn? hoelang ben je al met de pil gestopt als ik vragen mag?
Ik heb bij geen van beide van mijn zwangerschappen bruinverlies gehad rond de NOD. Bruinverlies betekende bij mij altijd dat ik ongesteld werd. Dat het bij mij altijd ongi betekende hoeft niet bij anderen zo te zijn. Jij moet gewoon afwachten en testen. In ieder geval veel succes!
Ik heb het vaak gehad. Voor ik ongesteld werd maar ook toen ik toch zwanger bleek te zijn. En tijdens de zwangerschap ook nog een aantal keer. Ik zou het dus nooit als symptoom durven opvatten.
Hier heb ik altijd voor ik ongesteld ga worden een aantal dagen bruin/rozeverlies. Echter had ik dit ook met mijn 1ste zwangerschap, heb het toen zelfs bijna dagelijks gehad tot bijna 8 weken. Bij deze zwangerschap heb ik het niet gehad. Je kan er volgens mij dus niet op verder gaan...