hoi ik heb nu al sinds 2 weken pennenstreepjes (of in ieder geval dus en smal wel blauw) op mijn testen, op de clearbleu testen, kruidvattesten (die met dat plusje) en huismerk testen. dit moet ik toch als negatief zien toch. een digitale van CB zegt niet zwanger bedankt Kelly
een streep is een streep zeggen ze. en sommige mensen krijgen een gezonde baby terwijl ze nooit een knaltest hebben gehad. ga anders even naar de huisarts.of bel een verloskundige. die kunnen een inwendige echo doen. als je zegt dat je denkt dat je al een paar weken zwanger bent..
heb ik ook al gedaan helaas en hetzelfde dunne streepje dat maakt het ook lastig, ben vorige week naar de huisarts geweest en die zegt gewoon afwachten, maar ik had vorige weekeen test van de plus die was splinterwit en vandaag dus ook weer dat dunne lijntje erop.
Hoeveelste pil-loze cyclus is dit ??? Omdat je zegt dat je 3 weken geleden ongi bent geweest met 2 dagen bruin verlies. Als die 2 dagen bruin trouwens wel een echte ongi was, dan kan je pas volgende week testen omdat het dan je nod weer is en ben je veeeeel te vroeg met testen.
dit is mijn 3e cyclus maar tot heden nog niet echt ongi geweest dat maakt het nou zo lastig dat ik niet weet wanneer mijn NOD is
mm die streep is wel erg dun...daarbij heb ik geen ervaring met deze test helaas....je had geen kruidvat test met foto?
ja ze zei ik moest maar afwachten omdat ik een onregelmatige cyclus heb, anders werd het een inwendige echo maar dat vond ze niet nodig
Misschien gewoon effe naar het Kruidvat voor 2v5 euro-testjes? Die zijn erg gevoelig en heel goed. Ik duim (en ik denk dat het goed zit hoor ).
het werd meteen met doorlopen al zo en fel blauw, de testen van de supermarkt hier doen dat ook. ik heb ook niet echt klachten alleen dat ik veel moet plassen en behoorlijk wat puistjes in mijn gezicht heb gekregen ineens maar eigenlijk verder niets dus het blijft vaag helaas ik kan helaas nu niet naar de KV dat ligt hier in de stad en moet zo gaan werken ik denk dat ik zo eens naar de DA loop misschien hebben ze daar nog andere merken testen
Vindt het alleen raar dat de CB niet zwanger zegt en er wel pennenstreepjes komen.... Was dit er 1 met indicator want die heeft evenveel nodig als de CB met + en de KV met +. Anders even naar de HA voor bloedprikken?
Wil je zeker niet ontmoedigen maar ik heb met CB en Kruidvat plus ook eens een pennestreepje gehad en bij beide niet zwanger, zoals iemand hier al zei kan je beter er een Kruidvat 2 v 5 tegen aan gooien, die zijn niet duur en heb je wel duidelijkheid. Meesten zijn goed te spreken over deze testen. Succes!