Ziet dit er hoopvol uit?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tryingfornumber3, 20 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tryingfornumber3

Tryingfornumber3 Actief lid

29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Wie had zo'n temp kaartje en was zwanger ? Vandaag 6 dpo en heb een lf van 10 dagen. Wie vind dit er goed uit zien? Ik weet dat elk kaartje anders is maar ben nieuwsgierig haha hoop dat het nu eindelijk eens raak is van m'n 1e 2 was ik vrij snel zwanger oudste in ronde 6 en jongste in ronde 2

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Kan maar hoeft zeker niet.
    Je bent pas 6 dpo.
    Je temp kan dus morgen weer zakken naar de waarde van gisteren.
    Een eenmalige piek zegt dus niks eigenlijk :)

Ik heb hier de mooiste hoopvolle kaartjes gezien, waarbij op nod de temp toch finaal kelderde.

3. Tryingfornumber3

29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Ja dat is ook zo hoor daar ben ik me van bewust maar je moet wat om de wacht dagen door te komen haha. Dat wachten kan soms zo lang duren. Moet wel zeggen dat ik sinds vandaag wat krampjes heb en steken en heb ook meer afscheiding maar of het wat betekend is de vraag. Verder geen kwaaltjes

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Als de krampjes en steekjes van de innesteling zijn, dan zou hij nog bezig zijn. Dat krijg je namelijk niet na de innesteling, maar tijdens.
    Een tempverhoging krijg je wel NA de innesteling, dus dan zou je temp niet kloppen als je kwaaltjes vandaag van een innesteling zou zijn ;);)

5. Tryingfornumber3

29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Oké bedankt we wachten gewoon af had gister ook wel af en toe steekjes en vandaag ook. Kunnen niet meer doen dan afwachten. Stel dat de innesteling vandaag is wanneer hebben mensen dan een innestelingsdip is dat erna of ervoor?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Tijdens :)

Tryingfornumber3 vindt dit leuk.
  7. Tryingfornumber3

29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Hoeveel dagen na een eventuele innesteling zou je positief kunnen testen? Ik heb sinds vanmorgen ineens wat gevoeliger borsten dit had ik de afgelopen dagen helemaal niet. Misschien dat mijn innesteling gister was.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    2-3 dagen er na :)

Tryingfornumber3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina