Temp zakt met mod en stijgt na mod?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Risje, Feb 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Risje

Risje Lid

Jan 22, 2009
    12
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wie wil eens kijken naar mijn temperatuurkaartjes, 13-02 ben ik ongesteld geworden temp zakte iets!
    Het was korter en minder heftig als normaal normaal 3 dagen mediun 2 dagen light nu eigenlijk 1 dag midium 2 light en toen over en sinds dien stijgt me temp vandaag zat ie zelfs op 36.9 weer!
    Vind het heel appart!

Groetjes Risje

http://www.fertilityfriend.com/home/252b80

2. anniepannie

Aug 13, 2008
    95
    0
    0
    misschien is je ei-sprong deze cyclus wel vroeger? ik ben benieuwd wat je temp d ekomende 2 dagen gaat doen...
    je bent niet een beetje ziek ofzo? dat daar die temp stijging van kan komen?

3. Risje

Risje Lid

Jan 22, 2009
    12
    0
    0
    Nee voel me niet ziek eigenlijk ook niet verkouden ofzo , maar dan is het wel heel vroeg de eisprong en voel hem ook helemaal niet normaal voel ik hem heel erg elke maand heb ik zeker 1 dag erge last ervan!

Bedankt in ieder geval voor je andwoord ik ben zelf ook wel benieuwd wat ie morgen aan gaat geven!

Gr Risje

4. veronika

veronika Niet meer actief

He Risje,

Dat ziet er inderdaad wel apart uit! Wat heeft je temp verder gedaan na 23/2?

5. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja ben iook wel benieuwd!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi Risje,

Sorry dat ik het via deze weg moet doen, maar op de één of andere manier kan ik mijn berichtje niet verzenden via mijn postvak.

Zou je mij ajb kunnen pendelen?

Mijn naam is Heidi Peijnenborg en mijn geboortedatum is 02-12-1980.

Alvast heel erg bedankt!

X Heidi

Share This Page