ik zit met een heel groot dilemma!!en ik weet het nu ook echt helemaal niet meer,weet alleen dat ik er wel zo flauw van ben nu!! ik ben nu al 2 weken aan het testten en heb 3 posi testten,wel licht maar toch!zelfs toen ik vorige week positief teste met cb+ begon ik het te geloven dat ik zwanger was. echter waren er nog bestelde testen onder weg en die kreeg ik vanmmorgen. dit was de testjezelf.nu test en een cb digitaal,zonder indicator. en allebei dik negatief!! op de testjezelf.nu was zelfs geen licht streepje of iets te zien! en de digitale gaf dik 'niet zwanger'aan. toen ik het staafje uit de houder haalde stonden er weer wel 2 streepjes : wat is het nou want ik vind dit dus echt niet leuk meer. ik heb zoveel klachtten,ben hartstikke moe en kan savonds amper in slaap komen en mijn borstten staan volgens mij op springen!! raar geborrel in mijn buik.. wat is het nou want ik weet het gewoon ect niet meer. zelfs de huisarts kan het me niet vertellen..zijn test leek eerst negatief en was ietsje later toch duidelijk positief..maar dat was vorige week dinsdag..
En als je eens bij de winkel er 1 koopt met indicator?? Die kan al meten 4dagen voor NOD Probeer die eens te doen Zal voor je duimen, ik weet hoe **** het is.. Begin die testen ook beu te worden ALLEMAAL Nog even en test mee niet meer eerder dan ik mijn eerste weeen krijg!! Maar doe er 1 met indicator , dat kan gewoon niet missen
ja tis echt niet leuk meer,weet helemaal niet meer waar k aan toe ben nu.. vorige week had ik echt zoiets van ik ben zwanger en wou dus die digitale doen zodat mijn man de woorden echt kon zien,lekke me wel leuk en toen stond er dus NIET ZWANGER! nu weet ik het niet meer.. wou al een termijnecho laten maken bij de gyn maar ja heb nog maar gewacht met bellen. vind het zo ***!! zal eens kijken naar die met indicator op internet.
waarom niet in de winnkel kopen??? Betaal je ook geen verzendkosten! Maar die digitale (zonder indicator) heeft veel hcg nodig!! Je bent toch overtijd... Of ben je dat al vaker??? Hoever zou je nu zijn??
ik zou nu ongeveer 4 weken zwanger zijn. wat ik wel apart vond is toen ik het plasstaffje uit de houder haalde zag ik wel 2 streepjes. vanmorgenvroeg heel duidelijk zichtbaar en toen ik na die tijd weer testte was ie veel lichter.. hier verkopen ze de cb met indcator niet helaas daarom heb ik hem net via internet besteld. zal mij benieuwen,als die ook nega aangeeft heb ik dus 3 vals positieve testen gehad.. das wel heel apart,zowel die van de huisarts,als,kv 2 voor 5 euro en testpoint.
Kan me voorstellen Ik vind het niet zo raar Die digitale heeft heel veel HCG nodig, die jij hebt zijn gewoon veel gevoeliger.
heb de test nog niet binnen maar die van testjezelf.nu was vanmorgen negatief heb nu nog een digi liggen maar die doe ik nog niet aangezien die meer hcg nodig hebben.
Je zou het ook eens met ochtendurine kunnen proberen....Als ik het zo lees test je nog vrij vroeg en ochtendurine is wat geconcentreerder.... Ik hoop voor je dat het goed zit!! Sterkte!!
misschien een kleine troost... maar van mijn eerste twee kids heb ik heel lang negatief getest tot wel 9 weken!! en ineens positief had wel allemaal symptomen en anders gewoon een bloedtest aanvragen bij de huisarts kan me heel goed voorstellen dat je hier mega van baalt laat je het weten?
Hoi Jesje08, ik zit met precies hetzelfde! Ook positief getest met CB gewoon en met kruidvat (2voor5) Ook ik deed gisteren de CB digitaal zonder indicator en die zegt niet zwanger! Wel zijn er twee streepjes te zien op het staafje (licht 2e streepje) Ik zou nu 5 weken zwanger moeten zijn, ik voel mij ook echt zwanger en mijn borsten worden ook met de dag gevoeliger en groter! Ik slaap enorm slecht en ben ontzettend moe. Kan de geur van warm eten niet goed verdagen wordt er zo misslijk van! Ik durf niet meer te testen! Hoe is het nu met jou?
kira..hier nog steeds hetzelfde.. ik weet het gewoon niet meer. ik baal verschrikkelijk. ik krijg morgen nieuwe testen binnen,zo ook weer de tespoint test.. das al een vrege zwangerschapstest..dus die zou er nu vanaf moeen spatten!! ik heb ook allemaal kwalen,maar weet gewoon niet waar ik aan toe ben.. maar bij jou banner staat al 5 weken zwanger?!
Hoi jesje08, ja klopt ik had mijn banner al veranderd omdat ik duidelijk positief had getest met kruidvat (2voor5) en met de gewone CB. Dus was er vanuit gegaan dat ik zwanger ben, maar ja nu dat gedoe met de CB digitale begin ik wel erg onzeker te worden. Ik moet morgen naar de HA
ik heb vanmorgen 2 testten gedaan. allebei negatief. dus alle 3 de posi testen waren vals. zowel van kv 2 voor 5 euro,als testpoint en cb+..
Hoi jesje08, ook bij vals positief! Ik ben vandaag bij de HA geweest, daar was te test negatief! Echt Kl*te, maar het goede nieuws voor ons is dat we nu gaan beginnen met onderzoeken. We kunnen aanstaande dinsdag het sperma van mijn aanstaande al wegbrengen voor onderzoek. En vanuit daar gaan ze verder kijken. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld! En jij?