Hallo Ik ben de 5de van deze mnd naar de gyn geweest dat was mn 9 dag vanmn cyclus had clomid geslikt hij zag een ei van 19,8 en zei dat hij ging springen,een week later had ik verschrikkelijke buikpijn wat leek op een ei. Nu ruim twee weken later nog niks en mn borsten beginnen nu ook pas pijn te doen wat meestal vlak na mn ei is iemand dit ook gehad? groetjes ik
een ei kan behoorlijk groot groeien.... ze zeiden bij mij met clomid dat hij op dag 14 ( na op de echo een ei gezien te hebben van 20mm) dat hij de volgende dag ws zou springen.... maar dat duurde nog een paar dagen waarna ik ook die soort buikpijn kreeg... en meestal word je 14 dagen na ei ongesteld maar ik had er ook wel eens 17 dagen voor nodig.. in m,n album staan m,n ovu testjes, daarmee kon ik altijd goed bepalen of m,n ei was geweest en wanneer. dus of je cyclus duurd gewoon wat langer. of je hebt geen goede eisprong gehad ( soms krinpen ze weer) maar dat lijkt me niet omdat je wel buikpijn hebt gehad ( stekende pijn aan een kant?) of je bent zwanger.... en je hoopt natuulijk op dat laatste. ik had juist na m,n ei gespannen pijnlijke borsten en allerlei kwaaltjes.. de keer dat ik zwanger was voelde ik juist heeelemaal niks dat was zo raar... dus als er iets anders is dan tijdens je andere cyclussen kan het maar zo zijn dat je zwanger bent ik ben met de 5e ronde clomid zwanger geworden.. op het pco net begonnen met clomid topic schrijven nog veel meer meiden gr Jose