ziek geweest: en nu?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door gewoon Sanne, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Ik ben halverwege mijn vorige cyclus begonnen met tempen. Omdat mijn waarnemingen van slijm en mogelijke ovulaitepijn niet echt overeen komen qua dagen, was ik erg benieuwd naar mijn temperatuurkaartje van deze maand, omdat ik nu wel vanaf het begin van mijn cyclus heb getempt. Nu ben ik vlak voor mijn ei ziek geworden en heb een paar dagen finke koorts gehad. Ik heb dan ook nauwelijks iets gemerkt van slijm en al helemaal geen ovulatiepijn gehad (wel buikgriep:( ).
    Vanmorgen voelde ik me al wat beter en ging ervan uit dat mijn temp toch al wat hoger zou zijn, omdat ik wellicht toch mijn ei al gehad zou moeten hebben. Nu bleek ik vanmorgen een tempetatuur te hebben van 36.41C.
    Ik snap er dus nix meer van.
    Kan iemand even mee kijken?
    Misschien dat door het ziek zijn mijn ei later komt of misschien wel helemaal niet deze maand, kan dat?

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn gyn zegt altijd de piek naar beneden is de dag van de ei.
    Dus denk dat vandaag je ei is...

3. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    FF heeft inmiddels de 26e herkend als mijn eisprong.
    Dit is 3 dagen later dan ik mijn vorige cyclus mijn ei had (uitgaande van de ovulatiepijn die ik heel duidelijk voel de laatste maanden...
    Kan het dat ik door het ziek zijn later mijn ei gehad heb?
    Ben er wel blij mee, want de dagen ervoor was ik nog goed beroerd en nu toch nog kunnen klussen :)
    Nadeel is dat ik denk ik ook later ongesteld zal worden nu, dan ben ik volgens mijn banner al 3 dagen overtijd. Hopelijk kan ik de verleiding weerstaan om vroeger te testen.... ;)

4. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hoi Sanne,

Ik heb even je kaartje bekeken, maar ik weet niet wat jij met flinke koorts bedoelt. Koorts is een temp van 38 graden of hoger en dat zie ik er bij jouw kaartje niet tussen staan.....

5. Aan het kaartje kan je zien dat ze aantal dagen niets heeft ingevuld, op dag 16, 18 en 19. Dus waarschijnlijk deze dagen hoge koorts gehad?

6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    O ja, ik zie het. Verkeerd gekeken, sorry

7. op dag 16 is er niet getempt, misschien toen laag geweest en ei gehad, en de dip daarna innestelingsdip?

8. Kan gebeuren, hoef je toch geen sorry voor te zeggen ;)

9. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    ik heb alle dagen getempt. Alleen omdat de temp afweek, heb ik 'fever' aangevinkt (boven 38C). FF heeft hierdoor mijn temp op die dagen niet in de grafiek verwerkt, maar er een stippellijntje tussen gezet.

10. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    wat is normaal gesproken je lf?

11. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    11 dagen geloof ik, waarbij dag 12 mijn 1e dag van mijn menstruatie is zeg maar. Dan is het 11 toch?
    Best kort dus. Maar vandaag weer gebleken dat het niet raak is deze maand. En ook deze maand op dag 12 (LF) ongesteld.
    Zou dit betekenen dat ik weinig kans maak, als ik een keer voor mijn NOD test, op een vroeg positieve test? Ik weet eigenlijk niet of dat uitmaakt, lijkt me wel...

Deel Deze Pagina