Hoi allemaal, Heeft er iemand ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschap? Ik heb sinds afgelopen donderdag heeeeel licht bloedverlies, het is roze/bruin, en alleen te zien bij afgeven. Er zit geen bloed in mijn inlegkruisje oid, ook niet bij plassen. Gister was het bijna de hele dag weg tm de avond en vanmorgen weer weg. Nu vanmiddag weer een klein beetje. De bevruchting is rond 19 mei geweest en mijn eerste licht positieve test heb ik gehad op 29 mei. Inmiddels knallen deze. Afgelopen vrijdag heb ik een echo gehad waar een kleine holte zichtbaar was, wat wees op een zwangerschap van 4 weken. Volgens mijn berekeningen zou ik verder zijn maar de echoscopiste was blij met het beeld wat ze zag tov mijn positieve test. Ik ben dus nog steeds niet helemaal gerust gesteld en heb nog steeds heeeel licht bloedverlies. Is er iemand die zoiets ook heeft meegemaakt, ervaringen?
Vervelend deze onzekerheid! Ik denk dat het nog 2 kanten op kan. Maar omdat je zegt dat het ook bruin is, lijkt me dat oud bloed en heb ik wel goede hoop voor je! Hoeveel weken zou je nu moeten zijn? En wanneer mag je weer voor een echo? Succes, hopelijk blijft alles goed gaan!!
22 juni mag ik voor de echo, moest 2 weken wachten. Ik ben nu 5 weken denk ik. Ik dacht zelf wat langer maar ze zei dat dat te maken kan hebben met innestelen enzo. Sinds gisteravond is het bloed weer weg, vrijdag was het ook bijna de hele dag weg. Zo spannend... Dit worden 2 lange weken. Ik merk wel dat ik met vlagen een beetje misselijk ben.
Fijn dat het bloed nu weer weg is, hopelijk blijft het ook weg! Dat zijn indd nog 2 lange weken! Maar dan heb je hopelijk wel gelijk duidelijkheid! Sterkte!
Geen frisse foto maar wil hem graag delen .vandaag dag 8 na tp 5 daagse cyro verlies ik dit ..zie foto het is nog niet erger geworden als ik ongesteld wordt heb ik dit ook vaak en zet het wel door ..iemand ervaring met dit ?heb nog geen test durven doen