Zijn er hier meiden die meerdere zwangerschappen hebben gehad en ook meerdere tempkaartjes?! Zijn die kaartjes met elkaar te vergelijken?? Ben namelijk heel nieuwsgierig of bij elke zwangerschap de kaarten dan op elkaar lijken... Dan kan ik misschien al snel na m'n ei zeggen dat ik weinig kans maak dat scheelt weer stressen
Leuk idee! Ik heb wel meerdere zwangerschappen gehad, heb alleen geen kaartjes voor je. Ik heb alleen bij mijn vorige zwangerschap getempt namelijk. Ik ben ook wel benieuwd. Dus hou het hier in de gaten.
Ik heb van m'n vorige zwangerschap maar een half tempkaartje... ik was namelijk naar de ha geweest en moest 4 maanden m'n temp gaan bijhouden! Ik was toen halverwege m'n cyclus en dacht, ik ga alvast wel oefenen met tempen maar toen bleek ik dus zwanger! Maar toen haalde ik dus een aantal keer 37.2.... maar dat is me de afgelopen rondes nooit gebeurd! Ik ben dus benieuwd of ik zwanger kan zijn, zonder de 37.2 te halen of dat ik het dus daar juist aan kan zien dat ik niet zwanger ben... nu is 37.0 het hoogste wat ik gemeten heb in de afgelopen cyclussen... Toevallig heb ik in deze cyclus een 37.3 zitten, maar ben ziek geweest... dus misschien nog een nasleep?? M'n kaartje is nu zoiezo een berg en dal
Gelukkig dus maar dat je maar een half kaartje hebt. Hihihi... Zo zie je maar weer, dingen kunnen heel raar lopen. En wat je temp betreft... Het kan natuurlijk ook aan het weer liggen, misschien was het toen ietsje warmer. Ik heb nu ook opeens een heel ander kaartje, veel lagere temp voor ei, omdat ik tijdens de warme dagen sliep zonder deken. Toen de warme dagen voorbij waren kwam mijn temp weer wat op het normale niveau. Het blijft spannend!
Als je op mijn link klikt dan krijg je er 2, van de miskraam en de maand erna weer zwanger. Het enige echte punt dat hetzelfde is, is dat ineens mijn temp stabiel hoog was. En dan zo stabiel dat ik elke dag dezelfde temp had. Bij de eerste keer was dat trouwens maar 3 dagen, maar in die dagen wel + test en mijn gevoel was er al bij dat ik zwanger was hierdoor.
@Sandana: Grappig zeg, al die bolletjes zo op een rijtje. Zo stabiel heb ik ze nog niet gehad. IK verwacht ook niet dat er echte overeenkomsten zullen zijn, maar het is wel grappig om er eens naar te kijken. Hihi... Ik kan trouwens mijn vorige zwangerschapskaartje niet eens vinden... Misschien op mijn backupstickje... Zal eens kijken...
Grappig om te zien, maar nog niet echt een lijn in te ontdekken he?! Ik had dat idd ook bij m'n vorige zwangerschap... aan het einde zo'n stabiele hoge temp...
Ik heb beide kaartjes in mijn FF link staan... de onderste van mijn eerste, de bovenste van mijn huidige zwangerschap.
Ik heb 4 zwangerkaartjes, van mijn zoon, dochter*, huidige zwangerschap en 1 vmk. Ze zijn toch allemaal net een beetje anders. Ik heb die van mijn zoon en dochter* in mijn albums staan en laatste 2 hier: babyengel Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ik heb van 3 zwangerschappen een tempkaartje. De eerste is van mijn eerste zwschap, een MA. De tweede is van mijn dochter. De derde is van een miskraam. Alleen bij mijn dochter had ik een innestelingsdip, de andere 2 keer niet, maar ik denk niet dat dat iets zegt. Mijn temp na ei is altijd vrij hoog en ook zonder zwanger te zijn bereik ik de 37,3 . Bekijk bijlage 250402
Hey brix jij ook hier maar idd je kaartjes zijn allemaal totaal verschillend!!! Ik kom deze cyclus niet hoger dan 36.9... Bij m'n eerste zwangerschap kwam ik aan de 37.2 maar heb zo'n vermoeden dat ik een kans maak deze rond heb een flinke bloeding gehad op 8 en 9 dpo, maar is nu gestopt en sinds vandaag steekjes daar beneden
De vorige ronde was niet raak... maar deze wel En de temp kaartjes lijken idd niet op elkaar!! Deze ronde is hij heel stabiel en dat heb ik nooit!! Het enige wat wel over een komt, is dat m'n gemiddelde temp bij beide keren, wat hoger ligt als dat ik niet zwanger was...