Hallo allemaal, Even een vraagje. Ik heb vandaag een test gedaan. Het eerste streepje (test goed gelukt) gaf een donker blauwe streep. De test is dus goed gegaan. Het tweede streepje (zwanger of niet) was er wel, maar vaag licht blauw. Zou ik nu zwanger zijn of niet? O, ja. De test was van Kruidvat. Groetjes Natascha
ligt eraan,had je twee strepen of 1? bij 2,hoe licht of donker ook,ben je zwanger... je kan ze even in je lbum zettn en mensen er een blik op laten nemen dan kunnen ze je beter adviseren
en welk merk test was het? ik denk dat ik kan feliciteren dan namelijk.... twee strepen,hoe licht of donker ook,zie mijn album,betekend 19 van de 20 keer wel zwanger
Het was een mijnmerk kruidvat test. Het lichte blauwe streepje zag eruit als een paar tests in jouw album. Ik moet nog maar een paar dagen afwachten, totdat ik de tests van de webwinkel binnenkrijg. dan gewoon nog een keer testen, misschien is deze duidelijker. Groetjes en bedankt Natascha
nou gefeliciteerdin elk geval...tegenwoordig kun je ze ook halen aan de kassa bij de c1000....ten minste hier tegenwoordig wel
wees voorzichtig met kruidvattesten! Hoor dat heel veel negatieve ervaringen van hier! Ze geven namelijk wel vaker vage lijntjes terwijl je niet zwanger bent. Zou van een ander merk nog eens proberen of de test even in je album zetten zodat anderen kunnen meekijken. Succes en hoop dat je zwanger bent!