Belachelijk kaartje

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Babke, Mar 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Wie heeft er ooit net zo'n stom kaartje gehad als ik? Ik snap er niets meer van. Mijn bmm zit inmiddels dicht, het vruchtbare slijm is naar huis. Als ik drie dagen vooruit invul hoog, dan zegt ff ei op donderdag. Maar dat kan toch niet als je het vergelijkt met mijn andere kaartjes! Ik snap er even niets meer van. Ik word er alleen heel chago van, want om de dag sexen is voor ons best een opgave. En ik wil met mijn ei juist proberen de dag ervoor en de dag zelf mee te pakken.

Wie had ooit zo'n debiel kaartje en had inderdaad een eisprong en nog leuker, was ook nog zwanger. Al kan ik me dat laatste al helemaal niet voorstellen.

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    ik kan er geen chocola van maken meid... wel een heel vaag kaartje.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wel drop of koekjes? :D

@Babke het is wel een berglandschap zeg.

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja temp niet duidelijk.... bmm ook niet...
    check je die ook op dezelfde tijd/manier.... kan daar ook verschil inzitten...

als ik kijk naar ovutesten, slijmpjes energie... etc.. komt dat wel overheen...
    (zou zelf de bmm standen weghalen of anders als "aantekening".... neer zetten..)

5. Fiore

Fiore Bekend lid

Jan 12, 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik schreef net al in het andere topic, ik snap er ook niets van :( Maar ik kan me zo voorstellen dat je hier een beetje radeloos van wordt...

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    He Cerberus, ik check mijn slijm en bmm ook en die klopt tot nu toe wel met normaal. Hij heeft open gestaan, nu niet meer. En het slijm was er en is nu alleen nog creamy. Ik heb dat van de week weg gehaald, maar zelfs dan als het de komende dagen hoog is, blijft FF afgelopen onderdag aangeven. Ik laat het dus maar staan, want hetw as er wel zeg maar. Tijdens mijn ovulatie is de bmm stand trouwens nooit echt hoog, maar meestal medium. De enige keer dat ik hem overduidelijk zacht en hoog gevoeld heb, was tijdens de menstruatie haha. Zo raar dit.

7. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, jammer dat ik er niet op kan skieen, dan had ik ter minste nog een beetje lol aan :D

Ik ga maar gewoon door met ovulatietesten, mocht het ei nog komen, dan missen we hem in ieder geval niet. Maar nu om de dag is zo moeten, dat vinden we beide niks.

En ik heb het ook zo koud, zo raar. Waarom kan een temp. allemaal laag zijn? Als je niet lekker bent, schiet hij normaal gesproken juist omhoog.

8. z0nne

z0nne Niet meer actief

Vreemd ja, ik ben benieuwd naar je temp de komende dagen ;)
    Je kunt wel zelf een (blauw) kruis op je kaartje zetten als je zeker bent van je ei :)

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    #9 Babke, Mar 19, 2012
    Last edited: Mar 19, 2012
    Nee, ik ben niet zeker (denk dat hij wel geweest is, een gevoel) maar ik heb op deze manier eerder mijn ei gemist, al had ik toen nog geen inzage in bmm en slijm, dus toen was het niet zo gek. FF gaf toen heel lang dag 17 aan, maar was later dag 31 ofzo.
    Ik wacht het maar af en word ik over 7 dagen ongesteld, kan ik alsnog een kruis plaatsen.

10. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik voel me nu toch even zo kut!!!! Dat stomme ei van mij is dus echt nog niet geweest, na vandaag kan dat niet anders. Hier kan ik zelfs met mijn gevoel geen ei meer van maken.

Aaaarrrggh!!! Waarom nou niet??? Dan wordt ik straks vast ongesteld op vakantie! Mijn lh piek was dus toch te laag. Ze kunnen wel zeggen dat ik geen streepjes mag kijken bij Cb, maar normaal knallen de streepjes en nu knalde ze gewoonweg niet. Ik begrijp het niet. Komt dit dan toch door die vmk? Ik weet het even niet meer😢😡. Wat is er nou met mij aan de hand???? Ik heb het ook steeds zo koud. Ik heb het nu ook koud en lig nog onder de dekens!

11. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vervelend zeg voor je. Ik kan je hier helaas niet bij helpen maar je wel graag veel succes wensen. Misschien komt je ei nog of kan dat niet?

12. z0nne

z0nne Niet meer actief

Babke, dat kan idd door de vmk komen..
    Ik had de eerste maand na mijn miskraam (8wk) ook geen eisprong, de maand erna wel weer en een maand later zelfs weer zwanger ;)
    Mijn gynaecoloog zei toen al dat als je nog veel HCG in je lichaam hebt dat je lichaam dan geen eitje zal laten springen!! Ik duim dat je snel weer zwanger bent van een plakbeebje :)

13. Fiore

Fiore Bekend lid

Jan 12, 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen meid, weet je het is gewoon die onzekerheid. Als je nu weet dat je een eisprong hebt gehad, dan weet je waar je aan toe bent en nu blijf je in die onzekerheid hangen en dat is waardeloos. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid zult krijgen. Even een digitale knuf voor jou >Babke<.

14. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ahh, jullie zijn lief! Ik denk trouwens dat alle eggwhite gewoon geen eggwhite was. Ik had ook nog amper slijm bij de eerste keer klussen vlak voor de eerste smiley, dus ik denk dat ik heel netjes, de hele week het goedje van manlief heb opgeschreven. Vanmorgen was er ook helemaal niet, een beetje melkwit. Dit gaat een duur testmaandje worden. Misschien toch maar even wat Z&K bestellen, dan kan ik altijd bevestiging zoeken met CB als ik 2 dikke strepen heb.

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    #15 Bouwjaar1979, Mar 20, 2012
    Last edited: Mar 20, 2012
    @Babke irritant hoor. Dat eggwhite vind ik zelf altijd maar lastig. Ik maak voor mezelf meer een aantekening van dat zou t kunnen zijn en vul het soms dan pas achteraf is al ik zeker weet dat mijn ei geweest is. Wellicht dat je lijf toch van slag is door de vmk.
    En hoewel het lastig is, probeer je niet te druk te maken over dat je misschien tijdens je vakantie ongi ben. Het zal niet mee werken en hoewel iedereen dat liever kwijt dan rijk op zo'n moment vergaat de wereld niet :p

Hmm vakantie is wel een fijn vooruitzicht :) Ga je al snel en waar ga je heen?

16. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    @Bouwjaar, daar heb je ook wel gelijk in. Lang leven de tampons zullen we maar zeggen. We gaan naar Florida en de bahama's. Ik had normaal daar dus vriuchtbaar geweest. Leek me best leuk zo'n made on the bahama's baby haha.

Ik laat het nu even staan en neemt het later in de cyclus nog toe, dan haal ik het hiergewoon weg en vul er creamy in. Het is wel typisch dat het precies tijdens de klusperiode eggwhite was ten slotte.

Ik heb net even zitten goochelen met FF. Het kan nog steeds geweest zijn, maar ik geloof er niet in, want dat is het wel heel afwijkend met normaal.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    Owh relaxed!!
    En wie weet wat er op vakantie gebeurd ;)

Share This Page