Bruinig slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annelotje11, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelotje11

Annelotje11 Nieuw lid

31 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Waarschijnlijk is mijn vraag al een aantal keer gesteld maar ik ben er nogal onzeker over. Ik ben 21 jaar en ben al 5 jaar samen met mijn vriend. Ik ben de afgelopen maand mijn pil een aantal keer vergeten, ik snap niet hoe dat kan aangezien ik altijd heel netjes ben met de pil. We hebben verschillende keren seks gehad, ook een keer op dezelfde dag als dat ik de pil vergeten was. Heel slordig en vervelend allemaal.
    Ik heb al zo'n twee weken een erg rommelige, pijnlijke buik, ontzettende hoofdpijn en heel erg moe. Nu ben ik vanaf dinsdag gestopt met mijn pil, voor de stopweek. Meestal word ik 1 of 2 dagen later ongesteld, maar ik heb nu veel witte afscheiding. Vandaag is het vrijdag en ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb wel dezelfde klachten als dat ik de afgelopen 2 weken heb. Net een uurtje terug zag ik wat bruinige afscheiding in mijn inlegkruisje, en een lichte, rozige bloeding (minimaal). Ik weet niet of ik nu opgelucht adem kan halen of dat dit bij een zwangerschap hoort? Het is geen rood bloed (voor alle duidelijkheid benoem ik het gewoon hoe het is, sorry dames).. Wel heb ik af en toe wat krampjes in mijn onderbuik die lijken op de buikkrampen die ik heb als ik ongesteld ben/word. Ik vind het heel moeilijk om in te schatten allemaal... Internet maakt me ook helemaal gek dus vandaar dat ik hoop op reacties!!
    Alvast bedankt,

Annelot

P.s. Ik heb mijn verhaal/vraag hier geplaatst; ik weet niet of het hier op de juiste plek is maar ik probeer het gewoon.

Deel Deze Pagina