Zo meiden uit de 25april nod topic hier kletsen we verder met onandere surpot van dit zwangere kippetje
hoi was ook al net een nieuwe aan het maken haha je was me net voor als het goed is is dit het lijstje 25 april - marrokaanse/Laraxx 28 april - mamaloe26 30 april - blackangel/misnanda 19 mei - mammienes 23 mei - Annemiek1975 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona/Dnise Support voor de mei meisjes 8) 20 april - Mamavan3 2 januari - ikkedus
Dus dit is de nieuwe topic? Gezellie hoor nog een paar dagen en dan kunnen we weer voor mei gaan hoop dat het deze maand wel gaat lukken. Vriendje en ik gaan het in ieder geval om de 2 dagen proberen we willen het niet forceren en ook niet dat het een moetje wordt dus hebben we afgesproken om het te proberen en als de ene net geen zin heeft dan doen we het lekker niet moet wel leuk blijven toch. Hier is het ook bagger weer, jammer maar het zou van de week weer beter worden. In mei krijgen wij een bevruht ei
Jaaaaa... eindelijk een nieuw tropic, gezellig bij ons oude tropic was het zo rustig de laatste dagen Gelukkig kunnen we hier verder kleppen Ik vind zelf leuker als ons lijstje met zwart begint, ik vind rood zo'n ongi kleur.. en ongi wil ik niet meer zijn, haha
Hey hoi, Ik ben ook weer van de partij, We gaan allemaal deze maand voor een bevrucht ei!!! suc6 allemaal
ik denk indd ook gewone kleur dat je die zwart moet houden... rose voor zwanger en rood voor ongi **hopen dat die de maand mei er amper in voor komt** mijn nod is 20mei..... als het goed is!
25 april - marrokaanse/Laraxx 28 april - mamaloe26 30 april - blackangel 19 mei - mammienes 23 mei - Annemiek1975 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona/Dnise Support voor de mei meisjes 8) 20 april - Mamavan3 2 januari - ikkedus
Nod lijst 25 april - marrokaanse/Laraxx 28 april - mamaloe26 30 april - blackangel 19 mei - mammienes 20 mei - Mandii1987 23 mei - Annemiek1975 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona/Dnise Support voor de mei meisjes 8) 20 april - Mamavan3 2 januari - ikkedus
ow sollu maakte net nieuwe aan, d8 de mei-meisjes... maar zag dat dr een nieuwe is gemaakt, ook al goed hoor.. hier nog hetzelfde liedje dames, mn temp is weer gestegen naar 37,4. wat mot ik hier toch mee snap dr niks van. temp is een dag laag geweest. dus ok d8 na die half pos test. temp laag t is over. ook al groeit buikie. weet t ammel niet meer
het is effe verwarrend met een nieuwe topic maken Zullen we deze maar aanhouden ? Michelle blijft lastig allemaal je zit nog steeds met een heleboel vragen waarom doe je toch niet iets eerder een testje? Misschien dat die dan weer wat duidelijker is. Ik denk nog steeds dat je zwanger bent sterkte ermee meid
hallo dames ik ben er weer bij...al weet ik niet echt wat mijn nod is... er begint nu meer bloed te komen...dus denk dat ik nu ga beginnen met dag 1... even afwachten... als ik dus nu dag 1 begin was vorige cyclus 30 dagen... en is me nod nu op...31mei?
Hallo dames!!! Ik heb op koninginendag getest..............maar helaas geen positieve test, alleen ook nog steeds niet ongi ik voel me echt rot vandaag ik kan alles wel bijelkaar janken, en alles gaat echt mis!! heb het gevoel dat ik ongi moet worden alleen ik word het (tot nu toe) nog steeds niet! dat kan ook positief zijn natuurlijk maar ik word er wel heel erg onzaker van :S zal mezelf ook nog ff bij het lijstje zetten........
Nod lijst 25 april - marrokaanse/Laraxx 28 april - mamaloe26 30 april - blackangel/Ambrose 19 mei - mammienes 20 mei - Mandii1987 23 mei - Annemiek1975 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona/Dnise Support voor de mei meisjes 8) 20 april - Mamavan3 2 januari - ikkedus
@ambrose... we zitten in hetzelfde schuitje meid... weet precies hoe je je voelt.. ik heb ook nog helemaal geen tekenen van ongi... alleen ontzettend geiriteerde borsten... en jij.... irritant he die onzekerheid.... groetjes
Helemaal mee eens, lekker hier blijven Mei-meisjes tropic is maar tot mei en dan zit je weer maar.... deze is beter, hier kunnen we blijven en dat is wat ik ook bedoelde.. een tropic voor te blijven 8)
hai meiden!!!!.... Nieuw topic aangemaakt zag ik Super!!! Hey mandii hoe was je weekje weg?? lekker genoten?? Nou zoals je al gelezen heb natuurlijk ben ik ook vreselijk ongi geworden was wel 3 dagen overtijd dus was echt wel even spannend Vandaag lekker even de pinpas misbruikt Heerlijk weze shoppen met mijn lief.. echt ff goed kleren gekocht! wordt ik dan toch altijd weer blij van lukt t met tempen mandii?? en michele! knap hoor een week nog wachten met testen! verder nog nieuws onder de zon???? xxx
Jij makat he wel heel spannend! zet anders je temp kaartje hier ff neer kunnen we of ik ff met je mee spieken.