Morgen begint de vastentijd. Ik ben niet katholiek maar ik vind het wel altijd een mooi moment om mezelf het vuur aan de schenen te leggen Dus ik ga 40 dagen zonder chocolade proberen te doen. Iemand zin om mee te doen?! O ja, en geen chocolade betekent dus ook geen chocolademelk, geen chocoladevla, geen hagelslag etc. Cold turkey! (Ik ga dit niet volhouden in mijn eentje, help! )
Haha ik wil wel mee doen. Ik eet nooit chocolade. Twee keer per jaar is veel Ben je zo'n addict? Veel succes in elk geval ik ga je wel even volgen! Leuk initiatief!
Wat een leuk idee! Ik doe mee! Juist omdat ik nu een chocolade verslaving heb (zullen de hormonen wel zijn) en ik er echt vanaf moet. Het is niet alleen ongezond maar mijn huid wordt er niet mooier op ik krijg er puistjes van. En samen sta je sterker dan alleen
Hehe hier nog een! Ik ben niet gek op chocolade. Dus kan zonder moeite mee doen maar dat telt niet... Succes!!
Iets anders dan chocolade mag ook hoor.... Misschien is het voor jou wel drop of winegums of alcohol of whatever waar je niet zonder kan qua genotsmiddelen.... (Ik zal maar niet zeggen waar ik nu aan dacht aangezien bepaalde onderwerpen hier niet mogen)
Ja, de vastentijd!! Wij doen ook mee. Mijn man 40 dagen geen bier en ik 40 dagen geen tussendoortjes. Dus gewoon 3 goede maaltijden per dag voor mij. Dat wordt best een uitdaging, maar ik heb mijn belofte gedaan, dus ga ervoor Iedereen veel succes met de vastentijd en het bezinnen.
Haha ik doe mee. Chocolade, en tussendoortjes heb ik zojuist besloten Dus.. Nu nog even die reep côte d'or wegwerken....
Oef; in mijn eentje was mij dat ongetwijfeld wel gelukt... Ik kan alleen de wilskracht niet opbrengen wanneer mijn liefste partner een slagroom-appelflap mee naar huis neemt als ik hem vraag een bakje champignons mee te nemen vanuit de supermarkt. Dat zou hij niet moeten doen. Niet voor zichzelf en zeker niet voor mij. But i am weak. Hij is de backdoor-leverancier van junkfood. En dat is funest. Support 0,0 Dus ik kan helaas ook niet mee doen.
De mijne ging ook al in protest hoor Joycey Maarja zoals iedereen weet heb ik mijn man flink onder de duim Dus ik zeg gewoon: WIJ eten geen chocolade meer
Whahahaha, nou heel goed van jullie Ik probeer het hier elke week opnieuw. En elke week wordt er gefaald. Soms heb ik het idee dat ik een succes geboekt heb bij het boodschappen doen en er 'minder' snacks mee naar huis gegaan zijn, maar dan gaat hij na zijn werk naar de supermarkt en dan haalt hij het nog. En ik ben zwak; zodra het in huis is, is de verleiding te groot. Ik kan alleen afvallen als ik hem de deur uit gooi - of als ik eens echt goed op mijn strepen ga staan en eens goed 'flip', maar die schakelaar kan ik nog niet omzetten. Kansloos hier Maar veel succes de komende tijd! Ik juich je toe.