Philips wil samen met moeders zijn producten verbeteren. Daarvoor zijn wij zoek naar moeders die recente ervaring hebben met het geven van borstvoeding en het gebruik van elektrische borstkolven. Het onderzoek zal plaatsvinden in een speciaal ingerichte ruimte, waar u een aantal geluiden van borstkolven te horen krijgt. Erg interessant en speciaal voor moeders! Tijdens het onderzoek wordt er niet gekolfd maar alleen naar geluiden geluisterd. Wie zoeken ze? > Moeders met kindjes in de leeftijd van 0-24 maanden > Vrouwen die recent gebruik hebben gemaakt van een elektrische borstkolf (enkel en/of dubbel, merk maakt niet uit) Waar en wanneer is het gesprek? > In Eindhoven op Philips High Tech Campus. Vrijdag 30 januari tussen 08:30 en 16:00 uur Maandag 2 februari tussen 13:00 en 15:30 uur Vergoeding U krijgt 30 euro voor deelname aan het gesprek van ongeveer 30 minuten. Ik heb me al opgegeven, maar ze zijn nog hard op zoek naar meer moeders die mee kunnen en willen doen! Heb je interesse? Laat het me dan even weten in een PB!