Hoe wikkeldeken in maxicosi doen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cryptonism, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een wikkeldeken. Een hartstikke leuke van Hello Kitty. Het ding heeft gaten voor de maxicosi maar hoe ik het ook probeer, ik krijg hem er niet goed in. Doe ik de gordeltjes erdoor dan kan ik amper haar voetjes bedekken. Doe ik de gordeltjes er niet door dan ligt de deken wel goed maar is beeb niet beschermd. Dat laatste is uiteraard geen optie.

Dit is de deken die ik heb:

664453_10151111571706966_439620121_o.jpg

Is er toevallig iemand die er ook zo een heeft en mij kan vertellen hoe het nou moet? Liefst met foto's :D.

Ik weet het ik ben een hark maar ik kom er echt niet uit :(:)

2. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben hier ook wel erg benieuwd naar :) krijg het ook niet voor elkaar al een paar keer met de maxi cosi zitten proberen maar het is me nog niet gelukt ;)

3. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Ook hier krijgen we het niet echt comfortabel (heb wel een andere deken). Ik krijg alles wel passend qua gaten voor de gordels. Maar krijg haar dan niet lekker in de maxicosi.

dus ik lees ook even mee.

4. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is hij niet voor kinderwagen buggy, wij hadden er ook een voor maxi cosi dachten we maar pasten ook niet. Goed gekeken op de verpakking en was voor kinderwagen buggy

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, stond echt bij maxi cosi.

6. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Kan je er niet mee naar de winkel waar je hem vandaan hebt. Als hun het verkopen als deken ook voor maxicosi moeten ze het kunnen laten zien.

7. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik durf het niet te zeggen ik had een trappelzak in de maxi zitten met ritssluiting want vondt ze er onhandig uit zien hahahaha...

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Beetje meoeilijk uitleggen zo, maar aan de voorkant zie je een gat zitten. Zit dr aan de achterkant op ongeveer dezelfde hoogte ook zo'n gat?
    Dit gat moet een beetje tussen de beentjes zitten. Hier trek je de onderste gordel door. Dus kind in MC, je hand in het bovenste gat steken, door de onderste en de gordel erdoor trekken. De sluiting van de gordel ligt nu op de deken. Dan de schoudergordeltjes over hdt dekentje doen. Die blijven buiten het dekentje. Lopen dus over het dekente heen. Vastklikken en klaar.

9. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik had ook al zitten goochelen.... Kwam er ook niet uit, wel wat jij schrijft @droebeltje, maar dan passen de beentjes er toch nauwelijks in?

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
  11. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Bij mijn eerste die prematuur was paste het prima. Nu met een dame die een gewoon formaat heeft heb ik het zelfde probleem. De voeten past niet. Nu gebruik ik hem in de wagen.

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    ik heb die ook en ik krijg 'm er prima in?

13. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik heb ook die van jollein, en Krijg hem prima in mijn cosi alleen de voeten van mijn dame niet ;) het stukje bij de benen is net te kort. Heb ook een v d hema em die heeft het nog erger

14. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik heb er een van snoozebaby en dat gaat goed. Alleen even hannesen om haar beentjes in de pijpen te krijgen. Maar het werkte niet zolang er nog de zitverkleiner in zat.

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Als ik hem erin doe, zoals het hoort, dus riempjes door die zijkanten, en gordel door dat gat tussen de beentjes, dan heb ik te weinig deken om over zijn beentjes te slaan. Komt tot onder de knietjes. Als hij een keer trappelt is het weg.

De flappen van links naar rechts doen het wel prima.

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat bedoel ik dus eigenlijk haha.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was inderdaad de truc. Dank je wel!

Enige is dat ik het met de gordeltjes niet een fijn idee vind in de auto. Met wandelen is dat geen probleem want dan heb je er zelf zicht op en het gaat niet zo hard natuurlijk. In de auto is het ook niet nodig gelukkig.

Maar verder is dit idd wel de truc :).

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Same problem here. Daar is niet echt over nagedacht blijkt wel....

19. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
  20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    je heb ook slaapzakken met mc-gaten erin. riempjes over de schoudertjes en onderste door gaatje tussen de beentjes

Deel Deze Pagina