het ligt aan de afmeting ik heb 3 verschillende dekens voor in de maxi-cosi en bij alle drie zelfde probleem stof bij de benen is te kort,ze hebben er toch niet goed over nagedacht
Wie nog een alternatief zoekt...wel niet zo'n goedkoop. Maar wij hadden de lodger shelter. Ideaal ding voor de maxi-cosi.
Wat vreemd dat er zoveel wikkeldekens zijn die niet passen! Wel goed om te weten.. dan kan ik er rekening mee houden. PS Cryptonism, die wikkeldeken van Hello Kitty is TÉ schattig, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Hier gister ook bij ons meisje de wikkeldeken gebruikt zonder de armgaten (dus de bandjes over haar deken) en dat past het dus idd wel icm de zitverkleiner. Dus bedankt voor de tip!
Nee is echt niet over nagedacht, want de ruimte in de stof is er wel, dus als ze dat gaatje voor de gesp tussen de beentjes verder omhoog zouden maken, zou je wel meer stof overhouden om terug te slaan. Nu baal ik er erg van, want ik had m juist gekocht voor over de beentjes. De broekjes kruipen toch wat op zeker als ze zitten te trappelen en nu is dat gewoon te koud. Die flappen van links naar rechts zijn weer wel goed. Jammer is dat.
Inderdaad. Gemiste kans. Een voetenzak heb ik wel maar die is zo warm dat ik die nu nog niet ga gebruiken. Want als ik dat nu doe, wat moet ik dan nog gaan gebruiken als het echt winter is. Wel jammer want juist doordat die voetjes nu niet beschermd zijn is zo'n deken niet volledig nuttig. Ik moet altijd nog een extra dekentje om de voetjes heen stoppen. Tja, beetje onnozel
Ik heb er ook zoeen gebruikt bij mijn dochter. Het werkt inderdaad zoals Droebeltje zegt. De ruimte bij de voetjes is inderdaad niet groot genoeg, zodra het kindje wat ouder wordt. Mijn meisje is van december en was redelijk gemiddeld kwa lengte. We hebben hem de hele winter gebruikt en tegen de tijd dat ze er te groot voor werd, werd het ook warmer weer. En die paar keer dat het nog wat kouder was, namen we gewoon een wiegdekentje mee, om over haar beentjes te leggen. Dat was dan vooral als we 's avonds laat nog naar huis moesten rijden in de auto en het al flink was afgekoeld. Maar goed, ik heb er ook een van het kruidvat, toen voor 5 euro, dus ik was niet geneigd te klagen! Als ik eerder in de winter een kindje zou krijgen, of een groter kindje zou krijgen, zou ik in een voetenzak of lodger kopen.
Bij de snoozebaby gaat t prima. Voor deze spruit een Wallaboo besteld en daar gaat het ook prima bij (op hun site zie je de filmpjes hoe het in de stoel gaat) ook heel betaalbaar.
Gewoon die voetenzak gebruiken joh! Als het kouder wordt, kun je je kindje echt nog wel warmer aankleden mocht het nodig zijn. Ik draag nu zelf ook al mijn winterjas. Beetje gek om nu kou te lijden omdat ik anders niks warmers zou hebben in de winter? Dan doe ik toch een muts op en een sjaal en handschoenen om? En een extra trui en evt maillot? Zo kan dat bij kinderen ook hoor
Ik heb vorige week bij Wibra een wikkeldeken gekocht van Nijntje, ben benieuwd of die dan wel past! Iemand ervaringen? Ik heb ook een (2e hands) wikkeldeken gekregen van een vriendin van Prenatal. Weet iemand of die goed past?
Hallo, Ik heb zelfs een wikkeldeken genaait, beetje de lodger aangehouden. Ik hou er niet van als straks de gordels over de deken vastgemaakt worden aangezien die veiligheid van zo'n kleintje minder is. Ik kan de kleine er straks inleggen, vastmaken en achteraf de zijflappen over de kleine met gordels omslaan. En de kleine kan er nog in groeien omdat ik de benen iets langer heb gelaten. Ideaal gewoon. Raad ik iedereen aan. Heb ook nog een andere wikkeldeken gemaakt, ongeveer zo hoe jullie de links hebben geplaatst maar die gebruik ik straks puur voor in de box.
Ik had een wikkeldeken van de Hema en die paste prima. Zit met klittenband vast zeg maar, dus aftrappen lukt niet Bekijk bijlage 287859 Zie hem alleen niet meer op de site staan. Heb hem namelijk toen online besteld. Maar goed hij is dus blauw aan de buitenkant en wit/grijs gestreept aan de binnenkant. Er zitten du ook gaten voor de riempjes van de maxi-cosi
Ik heb die van een vriendin gekregen, maar bij mij zitten er geen gaten in voor de maxi cosi. Bij jou wel?
Niks mis met de deken op zich natuurlijk. Maar als je kindje wat groter is, de mijne nu 4 maand, gaat hij trappelen en is de onderflap gewoon te kort, die wipt hij eruit. Dus blote beentjes, en daarvoor had ik hem eigenlijk. Ik ga op zoek naar een voetenzak.
Nou je het zegt, bij mij inderdaad ook niet! Staat wel op: te gebruiken in autostoel. Die van Prenatal heeft trouwens ook geen gaten...