Ja, mijn eerste ronde Clomid, dus nog geen pregnyl ofzo bij mij maar ze hebben t er nu al over volgende keer halve dosis te geven (25mg) Nou succes allemaal in ieder geval! Hopelijk allemaal zwanger nieuwe jaar in !
Ohh, heb je al een fm gehad dan? Hoe groot waren je eitjes? Pregnyl kreeg ik idd ook niet met clomid. Succes deze ronde! Hopelijk blijft het bij 1 ronde clomid
maandag eerste FM gehad, meteen advies: geen of veilig sex had er 2 rond de 11mm en 2 rond de 10mm woensdag 2e FM, 1 van 12mm 2 van 11mm en 2 van 10mm, dus dat advies bleef staan. morgen weer FM, hoop dat er 1 (of 2) goed gegroeid zijn naar 16/18 en rest klein is/blijft
Het kan echt nog alle kanten op. Dikke kans dat er alsnog maar gewoon 1 of 2 door gaan groeien, omdat ze nog vrij klein zijn allemaal. Hopelijk mogen jullie deze ronde er gewoon voor gaan Iig fijn dat je (te) goed reageert op clomid. Even afwachten hoe het nu gaat lopen.
het is gelukt zo te zien vind het dapper van je zo vroeg al met testjes te beginnen, hoop voor je dat het dit keer goed gaat!
van een testje meer of minder word ik niet meer of minder zwanger toch. het is zo of het is niet zo, simpel als dat ha ha. vind een nulmeting eigenlijk juist wel handig. als er dan een tuurlijntje verschijnt ergens in de aankomende dagen kan ik in ieder geval wel stellen dat er íéts gaande is. toch? bind me nergens aan op, al zou ik een knaller hebben rond nod, dan moet het eerst nog maar eens goed gaan. juich pas echt als ik een echo met een kloppend hartje gezien heb.
Haha het grote testen kan beginnen Nu idd nog niets op te zien, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger bent Hoe is het met je kwaaltjes? Heb jij steeds je innesteling gevoeld toen je zwanger was? Ik heb nog steeds geen kwaaltjes, krampjes oid.. Daarom ook steeds meer het idee dat het niet gelukt is.
ha ha ja cool he kwaaltjes nemen nog steeds toe. inclusief de eerste "ik kan niet ophouden met janken"-emo bui. nee heb m'n innesteling nooit gevoeld. al heb ik weleens getwijfeld of ik het voelde. maar in proncipe voel ik alleen m'n ovulatie, zover ik me er ooit van bewust ben geweest. ik duim voor je dat er kwaaltjes mogen komen! dat biedt toch hoop...
Oh dat geeft hoop, dat je geen innesteling hebt gevoeld Kwaaltjes vind ik niet zo erg dat ik ze (nog) niet heb. Uiteindelijk zegt het toch niets Heb bijna alle kwaaltjes wel een keer gehad, maar niet zwanger. Haha. Zul je zien dat het nu wel raak is bij geen kwaaltjes
waarom geeft het hoop dat ik geen innesteling voel...? die volg ik even niet ha ha... nee kwaaltjes zeggen niet alles dat is waar. en een eventuele zwangerschap kwaaltjesvrij doorkomen zou een droom zijn toch. maar je hoort inderdaad vaker dat "net die ene keer dat ik niks voelde, dat ik zwanger was", toch? ben knap beroerd vanavond. wilde uiteraard the voice kijken en heb t ook uitgezeten. maar met natte, brandende ogen van het gapen en de vermoeidheid en ben meermaals in janken uitgebarsten omdat de liedjes me zo raakten. heb zuurbrand echt verschrikkelijk en een vreetkick gehad ook nog. en nu kleedde ik me net om, trok m'n bh uit en kon wel door de grond zakken, werkelijk, zo zeer doen m'n borsten. zo erg als nu heb ik het in geen zwangerschap ooit gehad! tja. ik weet dat wat ik voel, dat dat niet ingebeeld is. maar dat het daadwerkelijk de start van een gezonde zwangerschap is, kunnen we ook niet stellen... geduld geduld. morgen gewoon weer testje.
Hahaha! Ik denk eerder dat ik buiten sta en samen met manlief ga aftellen naar het nieuwe jaar en daarna vuurwerk kijken. Dat testen komt later wel, als er maar geen ongi komt!
Ja, het duurt nog best lang totdat het 31 december is. Ik hoop voor ons beide dat het nieuwe jaar goed begint!
Ken je dat??? Je ziet een topic-titel voorbij komen en nog voordat je hem hebt geopend, heb je je antwoord klaar. In dit geval was dat "zacht gekookt of gebakken met hele dooier en peper en zout". Dan is het topic volledig geladen en kom je tot de ontdekking dat het hier om een heel ander eitje gaat. Dus dat...
Hahaha nu ga ik toch even liever voor een bevrucht én ingenesteld eitje @mireille: nou dat geeft hoop omdat ik nu dus niets voel zonder net te voelen kun je dus ook zwanger zijn. Hihi. Je leest zo daar dat meiden krampen of steken hebben tijdens de innesteling.. Jou kwaaltjes klinken positief meid heb je al een voorgevoel?
ha ha ik ken m juist als die hele corny pick up line... "hoe wil je je eitje, gekookt, gebakken of bevrucht?" vandaar....... flora, zolang er geen bloed is....... toch? je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben... duim voor je! hier wel "voorgevoel" ja. maar hoeft niks te betekenen daar ben ik me terdege van bewust. kan er wel redelijk luchtig mee omgaan deze ronde. of in ieder geval, nu nog wel. van een testje meer of minder word ik niet meer of minder zwanger ha ha en door een testje te doen heb ik weer even de "zenuwen" voor die dag onder controle. dat vroeg testen geeft mij dus blijkbaar gewoon rust voor nu. vandaag 7dpo, halverwege tot nod dus... opvallend is dat de aderen rondom m'n tepels opgezwollen zijn en dat de aderen van oksel naar tepel knaldonkerblauw zijn. verder niks nieuws, ze doen zeeeeeeeerr en ben misselijk en moe en lamlendig. test staat "nog" gewoon op nul. omowit.
Dat is ook zo, zolang er nog geen bloed is is er altijd nog hoop Spannend bij jou! Hopelijk zijn alle kwaaltjes écht zwangerschapskwaaltjes Is er trouwens ooit onderzoek naar je miskramen gedaan? Ik duim voor een plakbeeb
ik hoop het ook, dat het echt zwangerschapskwaaltjes zijn... feit is dat mijn "post-ovulatiekwaaltjes" in principe hetzelfde zijn als mijn zwangerschapskwaaltjes. maar dan minder snel en minder heftig. en zo heftig als ze nu aanwezig zijn... zo waren ze zelfs bij de miskramen niet. geeft hoop maar bind me nergens aan op. simpel als dat. nee hebben nooit onderzoek laten doen en gaan we ook niet doen. ik ga er vanuit dat het leeftijdsgerelateerd is en dat we gewoon mazzel of pech zullen hebben. maar we gaan er niks medisch van maken. hoe is het nu bij jou?