hoe wil je je eitje...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mireille74, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

ha ha ik snap het wel hoor. de angst voor teleurstelling. maar als je voorbereid bent op teleurstelling kan het alleen maar meevallen toch. en het zou wel een supergaaf kerstcadeautje zijn toch...!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik word gewoon echt verdrietig van witte testen ;) en van ongi niet zo, dan kunnen we inmiddels weer verder naar een volgende ronde. Dus ik test echt niet voor nod ;)
    Paar dagen extra wachten vind ik niet erg.

En idd beter negatief ingesteld en een enorme meevaller als je zwanger bent, dan andersom :)
    Eerst mn nod zonder bloed voorbij zien te komen, en daarna ga ik een testje wagen :)

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik word van beide verdrietig maar idd van witte test het meest. Daarom wil ik zaterdag op zijn vroegst testen.;)

4. Mireille74

flora, als dat jouw reactie op een witte test is kan ik je geen ongelijk geven hoor meid. iedereen reageert op z'n eigen manier toch...

lig al anderhalf uur op bed maar heb akelige steken rechts onderin m'n buik. lijken wel eisprongsteken, alleen tussen de steken door heb ik afwisselend een menstruatiekrampachtig gevoel of gewoon een "aanwezig" gevoel in m'n baarmoeder. dit gaat nu al zo vanaf een uur of 21:00 vanavond. maar gisteren had ik ook al steken en krampjes. zou dit nog van een innesteling kunnen zijn of heb ik gewoon ineens een voorbode op mijn menstruatie?! voor een innesteling lijkt me dit nogal lang te duren toch, meer dan 24 uur en in etappes? maar ik heb daarentegen eigenlijk nooit vooraf pijn, als ik ongesteld moet worden... heel vreemd dit. alle andere kwaaltjes zijn overigens nog steeds "heerlijk" in overmaat aanwezig...

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mireille een complete innesteling duurt tot de 6 weken geloof ik. Steken en krampen komen vaak voor tijdens de eerste weken. Dus het zou niet vreemd zijn als het door gaat.
    Maar wat ook al zegt, het kan ook voorbode zijn ongi zijn :( Hadden we maar gewoon een luikje in onze buik ;) hihi
    Ongi kwaaltjes en zwangerschapskwaaltjes lijken zoveel op elkaar..

Idd, gewoon lekker door testen hoor :D Ik vind het wel altijd leuk om naar andermans testjes te turen ;)
    Hopelijk morgen een tuurstreepje!

Morgen is trouwens een beetje een 'spannende' dag.. De afgelopen 2 rondes ben ik al op 11 dpo ongi geworden. Daarvoor altijd op 15-16dpo. Dus hopelijk morgen nog een tempdaling en ongi, zodat ik iig mijn oude (goede) lf weer terug heb.

6. Mireille74

jeetje dat wist ik niet, weer wat geleerd! inderdaad ha ha een luikje was handig geweest... maar ja we wachten af. ik test inderdaad gewoon vrolijk door ha ha.

dat is inderdaad een spannende dag morgen!! jij moet gewoon een witte kerst hebben en geen rode. ;) ik duim voor je! heb je verder enig idee hoe het kan dat je lf ineens zo begon af te wijken?

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo'n luikje zou idd handig zijn hihi ,maar helaas moeten afwachten.
    Wel irritant dat die kwaaltjes zo op elkaar lijken. Heb normaal ook alleen dag van te voren steken etc maar nu al paar dagen ongi achtige buikpijn die uitstraalt soms naar de benen. Zal wel ongi kwaaltjes zijns, al hoop ik dat niet natuurlijk ;)

8. Mireille74

precies dat inderdaad. het is gewoon stom dat die kwaaltjes zoveel op elkaar lijken. ik twijfel om de haverklap aan mezelf. weet wat ik voel en dat dat niet ingebeeld is, maar soms ben ik bang dat ik mezelf gewoon zwanger práát. wil mezelf niet gaan gekmaken.

9. Mireille74

kan er nog steeds niks op ontdekken...

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Nope ik ook niet mireille:( nu 10 dpo?
    Hij had positief kunnen zijn, maar t is nog steeds vroeg! Hopelijk over een paar dagen wel een mooie positieve test!

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zie ook niks. Sluit me bij flora aan. Hoop dat je ook snel positieve test heb.

12. Mireille74

yup, nu 10dpo. hij is echt omowit. ach ja we zien wel ha ha... al had ik stiekem ook wel op een tuurlijntje gehoopt vandaag.

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mijn temp is trouwens nog steeds hoog. Dus heb waarschijnlijk iig mn normale lf weer terug! Daar ben ik al blij mee ;)

Het kan nog mireille! De hoop nog niet opgeven hoor.

14. Mireille74

dat is in ieder geval hoopvol flora! :) blijf duimendraaien voor je. ik geef de hoop ook nog niet op hoor. het is zo of het is niet zo. alleen als het niet zo is, houdt m'n lichaam me deze ronde wel heel erg voor de gek.

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heel mooi flora:)
    En je moet zeker nog niet opgeven. Ik lees dat sommige pas op of na de nod positief testen. We blijven duimen voor ons allemaal:)

16. Mireille74

heb net bij de etos een paar cassette testjes meegenomen geen idee of die gevoeliger zijn dan die dipstickjes maar niet geschoten altijd mis toch ha ha.

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Je kunt het idd altijd proberen ;)
    Haha

Fijne kerstdagen meiden! Hopelijk volgend jaar met baby of dikke buik ;)

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jij en alle anderen natuurlijk ook hele fijne feestdagen en allemaal zwanger in 2014:)

19. Mireille74

fijne kerstdagen meiden! :)

20. Mireille74

hier een spierwitte kerst. ook op die etos cassette maar die krijg ik niet op de foto. heb de moed nu wel een beetje opgegeven. stond nog steeds met zo kotsmisselijk op maar m'n borsten doen niet half zo zeer als gisteren. het zal wel weer niks zijn. :(

Deel Deze Pagina