Goedemorgen Mireille 74. Ik vind het allemaal zo tegenstrijdig wat ik voel. Soms "steekje" in me borst. En nog steeds een vaag gevoel in me onderbuik ( weet niet hoe ik het moet omschrijven. Ik hoop gewoon dat het oude bruine slijm/bloed wegblijft. En dat we 1 januari mogen testen. Helaas kan er nog alles gebeuren natuurlijk.... Jij zit ook in een rollercoaster of niet ? Eigenlijk is zwanger worden maar een heel gedoe. Er komt zoveel bij kijken...( ook al zit ik pas in ronde 5 en zijn andere vrouwen veel verder)
knutselkitty ik zit op 12dpo... elphaba he bah shit! had zooo op roze gehoopt voor je... cindiej, dat is inderdaad vroeg, maar wel herkenbaar. heb ook altijd snel kwaaltjes. het is zeker een rollercoaster. als ik, zoals ik verwacht, gewoon ongesteld word zaterdag, gaan we ronde 14 alweer in... ben blij dat ik niet de enige ben die zo aan het malen is meiske ha ha, irritant he!!
Je bent zeker niet de enige. Heb daar ook last van. :x tenzij mijn lf langer is, zou het nog kunnen maar is als als maar daar ga ik niet vanuit. Dus nu wachten op de ongi
was je eerste ronde clomid toch? wat doet de clomid precies? als ik me niet vergis is dat om een eitje goed te laten rijpen toch? mijn nuchtere boerenhollandse verstand zegt dan stiekem wel dat een gezond en goed rijp eitje best eens je lf zou kunnen beïnvloeden... maar kan ernaast zitten hoor! hoop doet leven...
Ik had geen goede eisprong en de clomid zorgt er voor dat je een goede eisprong hebt. Weet niet of het ook de lf beïnvloed, maar misschien wel. Omdat ik hiervoor nooit een goede eisprong had weet ik ook niet hoe mijn normale lf is
tja ik kan wel zeggen geef de hoop dan nog niet op, maar dat is dan wel een beetje pot en ketel he... en toch duim ik nog steeds voor je!
Pfff wat spannend weer... ben ook zo emo als t maar zijn kan. Vanmorgen alleen al 5 keer in tranen uitgebarsten omdat ik mijn meisje naar mijn ex weg heb gebracht om daar kerst te vieren echt zo'n vreselijk ***gevoel... sterkte met wachten meiden, ik denk dat ik morgen maar een testje ga wagen al ben ik doodsbang voor een witte...
ik word echt vervelend van mezelf en m'n lichaam. nu doen m'n borsten ineens weer zeer op schaal 9/10! grrrrr ik wil een luikje in mijn buikje
@mireille: ik zie niets op je testen hopelijk komen er toch nog twee streepjes! Ik duim me suf voor je! Daarom test ik ook liever niet voor nod het heeft eigenlijk alleen maar meer onduidelijkheid als je van hele vage (indroog?) streepjes hebt. @elphaba: balen van je test Clomid kan idd je lf verlengen, zeker als je eerst een te laag progesteron-gehalte had. Hoeveel dpo zit je nu? @hier: weinig veranderingen.. Nog steeds ongi-hoofdpijn en mn borsten beginnen een beetje gevoelig te worden. Dus zal het weekend gewoon ongi gaan worden
lief flora, dank je wel... ik heb geen hoop meer er moet wel een wonder gebeuren wil ik toch zwanger blijken. maar hoop dat jouw lichaam je gewoon voor de gek houdt!! en dat er toch geen ongi komt...
gaan we weer. het is weer avond en m'n hormonen nemen weer een loopje met me. als het nou hcg hormonen waren geweest zou ik niet klagen maar ik heb nu echt zoiets van laat me maar ongesteld worden dit is niet leuk meer. jank me de ogen uit de kop, m'n borsten doen al zeer als je ernaar kijkt, heb m'n kerstdiner er voor driekwart weer uit gegooid, m'n onderrug zeurt, ben zo opgeblazen als ikweetnietwat en heb akelige krampen en scherpe steken in m'n baarmoeder. ik krijg nooit aankondigingen van naderende ongi. dit is niet normaal voor mij. bahbahbahbah heb het even helemaal gehad nu.
tegen beter weten in nog een testje verspild vanochtend. in plaats van kruidvat testjes ga ik maar tampons halen zometeen.
Sjips balen Mireille... mijne was ook omo-wit vanmorgen.. had me een witte kerst wel anders voorgesteld grrrr...