hoe wil je je eitje...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mireille74, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

wat een leuke hobby elphaba! en afleiding helpt inderdaad wel. hier ook, heb de slaap- en badkamers even een stevige schoonmaakbeurt gegeven vandaag. af en toe nog wel een traantje. iedere ronde wordt ik angstiger. het zwanger wórden ging ons tot voor kort nog prima af maar zelfs dát lukt nu niet meer. mag misschien niet zeuren, het is pas vier rondes niet raak geweest maar dat is het grootste aantal rondes tot nu toe...

misschien toch een innesteling cindiej, je zit nu vier dagen voor nod toch. hoop dat er nog verandering in komt!

hoop houden meiske het kan nog he!

waar is flora toch? hoop dat het geen bad news is dat ze al even niet om de hoek is komen kijken...

ik ga de keuken maar eens in. wordt toch echt wel makkelijke hap vandaag en geen culinair hoogstandje.

2. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Irritant he al die verschillende signalen van je lichaam..
    Ik heb steeds een gevoel in me onderbuik maar ook hier nog steeds geen oud bloed te bekennen..
    Morgen zit ik op 11dpo als het goed is, misschien wat het vanochtend wel te vroeg om te testen..
    Als ik morgen nog geen oud bloed heb, dan krijg ik weer een beetje hoop.
    Ik ga ook hard voor ons duimen !

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Sorry meiden, druk druk druk hier;)

Gister begonnen met de keuken eruit slopen, leidingwerk verleggen enz. 6-7 januari komt de nieuwe keuken namelijk:D

Mare, ik ga gewoon ongi worden! Gister een flinke tempdaling... Helaas nog niet ongi, maar dat komt morgen dan wel denk ik. Pfff ik ben t wachten beu en wil weer gewoon verder.

4. Mireille74

cindiej ik duim voor je! alle hoop nog niet verloren he.

flora, verdorie! ik weet niks van dat temperaturen, maar is dat zeker dan?

5. Mireille74

oh, hier is het bar en boos trouwens. loop gewoon leeg. lange draden troep en klodders. beetje veel info misschien sorry beetje onsmakelijk maar het is geen normale menstruatie. een miskraam mag ik het niet noemen maar ben er toch vrij zeker van dat er heel even "iets" gezeten heeft. stemt toch wat triest. :(

6. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Dank je Mireille74.

Rot voor dat je al die narigheid nu hebt.. !

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier een leuke en gezellige avond gehad in het theater. Een goede afleiding. Nog steeds geen ongi te bekenen hier.
    Rot voor je mireille.:(hopen dat bij jou ook snel raak is en blijft,
    Cindie hopen dat toch nog goed komt. Je zit nog voor je nod?dan moet goed komen

8. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Hallo meiden,

Ook hier nog geen (oud) bloed te bekennen.
    Even een vraagje, ook al had ik de 17de een positieve ovu test het kan toch ook dat me ei helemaal niet is gesprongen ?
    Of dat het later springt ? Dan schuift alles dus op en word me cyclus langer ? Hoow ik weet het allemaal niet meer hoor :$

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Als je ei later springt word je cyclus idd langer :) als je posi ovu test hebt springt hij binnen 48 uur

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hallo dames! Hier een omo witte KV test... en nog geen menstruatie :( Dit is wel balen hoor... ben ik overtijd, is het niks... ik heb pas 1 keer eerder een langere cyclus gehad dan 28 dagen en dat was bij mijn laatste zwangerschap met MA... Ik had een overduidelijke positieve ovu test op 14 december (gelukkig heb ik ze bewaard dat ik dat nog ff kon checken) Hopelijk word ik snel ongesteld dat we door kunnen!!
    Jij nog getest elphaba? En Cindiej, bij jou is het nog ff afwachten dan, het kan zeker nog!
    Mireille, das wel heel erg vervelend... Bij mijn vmk had ik ook extra bloedverlies met slierten enzow, toen had ik net een dag ervoor een positieve test. Het gekke was dat bij mijn MA bij 6w3d er helemaal geen stolsels ofzow waren. Dus alles kan zeg maar en iedereen is anders ;)
    Hier alleen al een week erg moe, en ik vind dingen stinken (of ik klaag extra ;)) en heb zo nu en dan rugpijn en steken in mijn hoofd... schouderpijn al vanaf mijn ei... dussss laat die ongi maar komen, zijn we daar ook weet vanaf ;)

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee heb niet meer getest en ga ook ff niet doen. Word alleen maar down van:(. Nog steeds geen ongi te bekennen. Wel enorme hoofdpijn, dus denk dat de ongi eraan komt.

12. Mireille74

m'n menstruatie is zoals het was bij die miskramen. mag het niet zo noemen maar diep vanbinnen wéét ik gewoon hoe het zit. ach ja... :(

cindiej, als ik het rekensommetje doe van 17e positieve ovulatietest - 19e dus eisprong = nod 2 januari...! dan zit je nu dus pas op 10dpo. je hebt nog ff meid, hoop houden!

elphaba, potverdorie ik snap heel goed dat je gewoon door wil naar de volgende ronde, het is gewoon leuk geweest voor deze cyclus. knuffel...

meiske, als ik bij jou zo'n zelfde rekensommetje doe zou morgen je nod zijn... misschien kan het nog?

ik voel me nog steeds verdrietig. ben dus obsessief aan het poetsen. m'n zinnen verzetten. helpt wel wat... maar het is zo confronterend gewoon. ronde 14. veertien. moeten we het niet gewoon opgeven...? zijn we het lot niet aan het tarten? zijn we niet heel erg egoïstisch? ik weet het gewoon even niet meer.

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik denk dat ik het door gaat komen. Net na de toiletbezoek roze bij het afvegen. Laat maar komen zou ik zeggen

Cindie en meiske ik zal nog voor jullie duimen. Wie weet:D

En niet opgeven mireille. 2014 moet ons jaar worden :)

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mireille, dikke knuffel meis!! Hopelijk 2014 meer succes:)

Hier: ongi is vandaag doorgebroken:( dinsdag weer beginnen met spuiten en 6-7 januari de eerste fm.. Dan zit ik inmiddels alweer een jaar in de mmm:(

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen flora:( hoop dat je in 2014 eindelijk zwanger word van een wondertje:) knuff

16. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bekijk bijlage 368135
    Dit was toch postief, toch..? Is mijn eerste keer met ovu testen omdat ik dus een MA had wilde ik heeeeel graag weten of en wanneer mijn ei weer zou springen.. maar inderdaad je hebt gelijk, misschien morgen pas nod dan... oehhh das dan nog wel spannend dan...

Hele dikke knuffel Mireille, hoop dat het rotgevoel snel zakt! Snap je wel hoor, al ben ik nog lang niet zo lang bezig als jij...
    Ook een knuffel voor jou Flora, hopelijk is 2014 jullie jaar!! En mijne ook trouwens... ;) Elphaba, nou das iig iets he, op naar de volgende ronde dan maar..

17. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het is doorgezet en ben ongi geworden. Heb deze maand banner maar iets langer gemaakt;). En eindelijk wat ibuprofen in kunnen nemen voor die hoofdpijn. Had geen paracetamol en durfde geen ibu in te nemen want je weet maar nooit. Dus op naar ronde 2:D

18. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Elk nadeel heb zn voordeel he ;)

19. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Het is vanuit mijn kant heel makkelijk gezegd omdat ik niet in jullie schuitje zit. Maar opgeven "moet" je zeker niet doen.
    Het is jullie diepste wens (daar ga ik vanuit) dus dat schuif je niet "zomaar" aan de kant. En zomaar is het natuurlijk niet want jullie hebben al veel moeten doorstaan.

Ik hou hoop en hou jullie op de hoogte..

Xx

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    We gaan gewoon samen een nieuwe ronde in mireille. En het komt goed, dat moet gewoon. Knuff

Deel Deze Pagina